Líbánky

734 19 1
                                    

Mac : když jsem se zbudil , byl den líbánek . Kam jedem ? 😊 Od Anet jsem zjistil že by se někdy chtěla podívat do Karibiku 😊 , tak jsem ji chtěl splnit přání , a jedem teda do Karibiku 😊.

Anet : když jsem se probudila , Mac seděl na posteli a díval se do mobilu , a já jsem si uvědomila že jsem jeho 😉
Rozhovor :
Mac : víš co je za den ?
Anet : Hmm 😂😂
Mac : dneska jedem na líbánky .
Anet : 😊 a kam ?
Mac : to je překvapení 😉😊
Anet : tak dobře , zlato 😘😘

......................................................

Anet : když jsme dojeli na letiště , na přístav ( omlouvám se ale nevím jak se jede na Karibik 😊😏 )
Mac mi konečně řekl kam jedem .
Když mi řekl že do Karibiku , nemohla jsem uvěřit co právě řekl , můj sen se splnil , a kdo jiný by mohl splnit takový sen , než můj milovaný Mac 😊.

Mac : když jsem jí řekl ( promiňte že se opakuju ) byla strašně šťastná , a já chci svoji Anet šťastnou 😊 , Joo a aby jsme nezapomněli na Nellinku , hlídají ji Anet rodiče )

Když jsme dorazili na určené místo , kde jsme měli chatu , ani já tak i Anet jsme nemohli uvěřit co vidíme ☺☺

Anet : ...... ( Podobně jak u Maca ) vybalili jsme si věci , a nic jiného jsme snad nemohli udělat než se převléknout do plavek , a utíkat do moře . Tak jsme dováděli , stříkali po sobě , plavali , potápěli 😏😏
Rozhovor :
Mac : Anet ?
Anet : ano ?
Mac : miluju tě , a nechci tě nikdy ztratit 😘
Anet : vždyť já tebe taky 😘😘
Mac : 😘😘
Konec rozhovoru
Anet : Mac mě začal líbat , vzal mě mě za prdel 😏 a "višoupl" si mě a já jsem se mu nohama zamotala kolem břicha 😏 ( píšu to dobře ? , Jak by jste to napsali vy ) , pořád jsme se líbali až jsme došli do chatky , položil mě na postel . ( No co by teď mohli mít 😂 ?! )

Shodil že mě plavky a já z něho , ještě pořád jsme se líbali , pak mě začal líbat líbat krk a pomalu postupoval až dolů 😏
Tam strčil do mě dva prsty , začala jsem vzdychat , pak je ze mě vyndal 😂 a strčil tam svého kamaráda . ( Už jsme měli hodně sexu , ale tenhle byl takový takový tvrdý , pěkný , lásky plný  😂 ) .. když mě uspokojil , tak jsem se rozhodla že je teďka řada na mě , začala jsem ho líbat a též jsem postupovala až dolů 😏 , chytla jsem ho do ruku a jezdila jsem na horu a dolů ( doufám že to chápete ) , .. dala jsem si jo do pusy a jezdila na horu a dolů 😏 ( noo ) . Začal vzdychat ...

Mac : moc jsem si jo užil . Když jsme si lehli . Vůbec mě nenapadlo .. Anet mě začala líbat aaa ( už víte ) když si kamaráda dala do pusy , začal jsem vzdychat , byla to krása . Trvalo to asi půl hodiny . Pak jsme si lehli a usli.

Tak další část na světě . Už to znáte 😊 . Neptejte se mě kde na to chodím 😂😂 , to co mě napadne tak píšu , takže ani já sama nevím , tak mě to může napadnout 😊.

Děkuju že mi píšete, že vás příběh baví . Děkuju moc . 😘😘
Zatím na viděnou .
#Marky

Marcus & Martinus Kde žijí příběhy. Začni objevovat