Anet :
Je den kdy s klukama odjíždíme na jejich koncert . První zastávka je Berlin , tam jsem se vždycky chtěla podívat . Byla jsem nadšená . Asi v 11 hod . nám letělo letadlo . Kolem 10 hod. jsme vyrazili , cesta trvá asi půl hodiny , a ještě ty všechny kontroly co jsou na letišti ( však víte , jestli jste někam letěli ) . .......... Asi za 3 hod . ( Nevím jak se dlouho letí do Berlína )
jsme byli na letišti v Berlíně . Tam si nás vyzvedla krásná limuzína , a odjeli jsme do nějakého hotelu , který byl taky strašně moc hezky .
A pak ... Oběd , procházka ....... ( Sak znáte ) , zastavili jsme se v parku , a sedli jsme si na trávu , a povídali si ... Do hotelu jsme se vrátili kolem 18 hod. ... Když jsme se všichni převlíkli , šli jsme na večeři . .................. Byl to super den . Na pokoji .... ( Sak to znáte , ne !?? ) . A šli jsme spát ..................................................................
Marcus :
Když jsem se vzbudil , holky ještě spaly a Tinus taky . Tak jsem ji vzbudil .
Mac : Tinusi vstávej !!!
Tinus : proč !?? Co se děje ??
Mac : noo , holky ještě spí , a já jsem se rozhodl že jim uděláme , spíš koupíme snídani .
Tinus : hmm , tak chvíli počkej .
Mac : ale dělej .
Tinus : joo furt . ( Do pi*e , já se snad nikdy nevyspím , řekl si pro sebe )..........................................................
Po asi půl hodině v nějakém obchodě jsme konečně něco koupili na snídani . Když jsme se vrátili na pokoj holky ještě spaly . Asi za 10 min . Jsme měli snídani hotovou . Ještě jsme nedošli do pokoje a už jsme slišela holčičí smích .
Mac : ahojte holky !!
Bára : ahojte kluci 😅😅
Tinus : snídaně !!
Anet : nooo , všimli jsme si že to tu voní .!
Kluci : děkujeme 😊
Bára : dneska máte koncert !!
Kluci : joo my víme . To by ste nebyli naše holky , aby ste nám něco nepřipoměly že !??
Anet : noooo , jo !?? 😊😘😘...............................................................
Čas koncertu :
Anet : bylo tam hodně fanynek . Ale co , každý někoho může mýt rád . Když koncert začal . Kluci si nás zavolali aby nás představili jako své přítelkyně . Některé fanynky jásaly , některé ....Pak začali zpívat svoji novou písničku : First kiss
No a další písničky . ( Kdo má rád aspoň trochu kluky , tak aspoň nějaké písničky zná )
Skončili kolem 18 hod .
Tak další část na světě . Doufám že se líbila .
#Marky