Bab56:FareezArshadP.O.V

42 2 0
                                    

"Shape of you.."
.
Zulaikha memelukku..aku terkedu,terkaku,teperanjat semua ada.."Hai zulaikha!" Kata isteriku..what?! Hai! "Hai ara..nak bawa your husband boleh?" "Boleh2 hahah pegi2" Biar betul ara ni..Dia merenungku tajam seolah2 berkata 'Takmau kawan!' Aku tersenyum..Comel lah! "Aku taknak ah..g klua ar..aku bunuh kau nak? Dah pegi la..minah cacing!" Hahaha padan muka kau zulaikha.."alaa you..jangan la macamni.." "Erghh! Tak faham bahasa ke.." kataku..isteriku menegur "Shh.." dia berdiri..menghampiri zulaikha "Awak nak bawak dia pegi mana?" Zulaikha menjawab "pegi jalan2..boleh?" "Boleh.." Ara mengangkat tangannya lalu menghayunkannya ke muka zulaikha..Aduh! Sakit tu..merah le pipi zulaikha😂Padan muka! Ara kan syg saya "Sila meninggal atau sila keluar?" Zulaikha keluar..Hahaha yes wuish garangnya isteri Tengku Fareez Arshad..takut lah..Ara menjelingku tajam..Amboii! Jeling2..cucuk nak? "Haa seronok tak dipeluk zulaikha?" Tanya ara..aku menggeleng "Tak..bosan2..ara lg sonok tau dpeluk aihh! Jeles ke? Alele comelnya.." kataku sambil mencubit pipinya..Dia menutup mata..dia memegang perutnya..yg macam belon.."Sakit.." katanya..Aku memanggil nurse..Dia terus di masukkan ke bilik bersalin..Woi2 aku nak jadi ayah🙌dah 15 min oi..Doktor keluar..aku menerpa doktor itu.."Umm ara cane ngek.." eh ngek? Tu kawan aku..Aina😂 "alaa ara da ok da..congrats nok..baby kau ya allah comey nya..aku pnjam aw! 2 minggu" aku mencebik "Takleh..aku punya anak tu.." aina ketawa "Aku nak masuk leh an?" "Boleh3 dia pun dah dipindahkan ke wad" aku terus berjalan ke arah pintu wad itu..uu dapat katil no.5! Aku menuju ke arah mereka..tapi ara tido..😢huu sedey nye abg ni..aku nampak anak aku dekat nurse tu..dia bagi aku lalu beredar..aku Azankan anak aku..lepas azankan aku duduk dekat kerusi "Apa nama yg sesuai boleh diberi😎hmm nanti le ayah pikir kan ok?" Aku letakkan dia disebelah..yaitu katil khas nya..Aku tengok ara..waduh2..tegugat iman aku..heheh gtu plak😂tiba2.."Assalamualaikum a..eh!" Kata fauzan,Qeel,az,dan ain.."Walaikumsalam.." jawabku..menyampah la tengok muka ko zan😂sakit plak hati ini..Qeel ngan ain duduk dengan ara "Woi ara..pandai kau belakon tdo"

Hero Untukmu💕Where stories live. Discover now