'' Bo ik heb het gezien ''

58 4 0
                                    

Vol zekerheid loop ik naar voren in het klaslokaal, een presentatie over een boek van twee minuten , kom op zeg. Sloom vertel ik de achterkant van het boek, ik hou het boek even omhoog en wijs de titel aan. Als de laatste seconde van de twee minuten om is loop ik terug en plof ik op mijn plaats. Ik zie dat Jake naar me kijkt. Een blik in zijn ogen die ik niet kan omschrijven. Ik kijk snel naar het raam en blijf een tijdje uit het raam staren. Nog steeds voel ik dat Jake's ogen op mij zijn gericht. Snel kijk ik hem even aan en ik zie waar hij naar kijkt, mijn pols. Het is hartje zomer maar ik loop nog in truien rond, de halve school kijkt me aan alsof ik een mongool ben, 45% die merkt mijn aanwezigheid niet eens en de andere 5% hebben hetzelfde probleem. Jake kijkt me doordringend aan. Hij weet het. Mijn hart mist een slag maar ik neem al snel mijn normale badgirl houding weer aan. Ik heb vroeger een paar problemen gehad met Jake omdat we allebei een beetje bad zijn in de klas. Maar dat was twee jaar geleden. Ik verzink in gedachtes maar als ik opschrik van de bel zie ik Jake nog steeds naar me kijken. Ik schuif mijn boeken in mijn rugzak en ik loop langzaam naar de deur, ik zie dat Jake wacht tot ik langs hem loop en dan ook opstaat. Ik negeer hem en loop verder het lokaal uit , naar buiten.

Jake p.o.v

Ik loop achter haar aan het lokaal uit naar buiten. Bo leunt tegen de muur en zet haar zonnebril op. Ik zet mijn armen tegen de muur om haar heen zodat ze niet weg kan. '' Ook hallo Jake '' zegt ze terwijl ze even haar zonnebril af zet en me van top tot teen bekijkt. '' yoo Bo'' zeg ik met een knipoog. Ik zie dat Bo's handen een beetje trillen en ze haar mouwen helemaal omlaag trekt en ze vasthoud. Ik buig me naar haar toe en fluister in haar oor '' Bo ik heb het gezien ''. Ze kijkt me niet aan maar ik weet dat ze zich kut voelt. Opeens glijd er een traan uit haar ooghoek , ze veegt hem snel weg. '' Ik vertel niemand iets, als jij mij alles vertelt '' Bo knikt en ze trilt een beetje. Ik pak haar hand vast en kijk haar door dringend aan. '' Vanavond bij mij thuis '' zegt Bo. En ze laat mijn hand niet los, samen lopen we school weer in, pas voor het lokaal laat ze mijn hand los. Als ik halverwege de les naar haar kijk lacht ze naar me, ik lach terug.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

heee  ,

dit is mijn eerste boek op wattpad! Ik vind het super leuk en ik wil elke week sowieso 3 x uploaden. Willen jullie dat ik een vast schema maak op welke dagen of vinden jullie random ook goed?? En wat vinden jullie van mijn verhaal? Ik heb er lang over getwijfeld om et te publiceren maar hier is et dan

kuss , lababyboo.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 28, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Bo'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu