Kaza

39 3 0
                                    

Hehe!!Şimdi 2 yıl öncesine gidelim.
Not=Şu an Hiyori lise 4Yato 103'ü doldurdu.Yukine ise hala daha 14 sonuçda ölü olan biri büyüyemez dimi .
💚💛💜💜💓💕💖💗💘💝💞
Aslında Yatogami ve amegami 'nin ilk çatışması değil.2 yıl önce yer altı savaşından sonra Amegami Yato'yu öldürmek için gelir bunun nedeni Yato'nun Ebisu'yu kurtarmaya çalışmış olmasıdır ve bu diğer tanrılar tarafından Amegami'ye verilmiş bir görevdir. Yato Yukine(sekki)yi öyle bir kullanır ki normal bir tanrının yapamayacağı kadar büyük bir çatlak oluşur.Bu çatlak o kadar büyüktür ki Amegami ve kutsal silahları boyutsal çatlağa düşer ve orada 2 yıl hapıs kalır .Bu süre zarfında Amegami'nin kutsal aletleri ölür ve Amegami yeni kutsal aletler bulup Yatogami'yi yok etmeye gelir ama gözü acıdan o kadar boyanmıştır ki ilk hedefi Yato değil Yukine ve Hiyori olur.Hiyori oluşan çatlak nedeni ile hafızasında silinme olur bu doktorların veya her hangi bir insanın düzeltebileceği bir durum değildir.Bu durumu yanlız Yato düzeltebilir.Fakat bunu yapmak istemez çünkü Hiyori onu hatırlarsa Amegami onu öldürür.Yato'nun babası hale daha liseli kılığında gezer aslın da artık Yato'yu gözünden çıkarmıştır ve Amegami'ye yardım edip Yato'yu öldürürse eline çok büyük kozlar geçecektir.(Ne biçim baba ise artık)
(..)
--   --     (   :)/şimdi size olaya
  ! !              Karakterlerimi
Ağızından yazacağım
///////////////////////////////////////////
Yato=Bu gün artık kendime çeki düzen vermeliyim benim yüzümden Hiyori ve Yukine çok üzüldü.
Yukine=Hiyori bu gün Yato'yu alıp bie yerlere götürmeye ne dersin.
Hiyori=Peki.Duyduğuma göre yeni bir festival açılmış üstelik ilk hafta beleşmiş her şey gidelim.Bishamon'nu Ebisu'yu Kofukular'ı tenjin-sama'yı da çağırtırız.
Yukine=Evet iyi olur Yato Bishamon ile kavga eder ve  bence bishamon ile uğraşmak ona keyif verir.
Aa Yato günaydın çok garip ilk kez o olaydan sonra bu kadar keyiflisin.
Yato=Artık bu kadar üzüntü yeter hehe artık ben eski benim .
Hiyori=O zaman bu olayı kutlamak için bu akşam festivale gidelim!!(Hiyoei Yato'ya sarılır Yato kızarır)
Yukine=Uuu Yato ne düşünüyorsun acaba.
Yato=Sus be.
Daikoku=Yatoo seni gidi salak ezik küçük tavşann.
Yato=Tavşan neeee sen bana ne dedin az önce niye durduk yere bağırıyorsun.
Kofuku=Yatty -chan ve daikoku-kun susun(Sarfoş gibi bayılır)
Daikoku ve Yato=Ahha Kofuku ne oldu.
Yukine ve Hiyori=şaşkın şaşkın bakar.
Kofuku=Ćok hasta oldum(sarhoş sarhoş)
Hiyori=Yani biz festivale gidecektik sen gelmiyormusun.
Kofuku=Neee festivalmi!!!!!Yhuuuuu hadi gidelim ben hazırlanıyorum(Birden iyileşir)
Daikoku ve Yato=Ne kadar değişken(somurturlar)
Hiyori=Ahhaa her neyse hazırlanalım artık.
//////////////////////////////////////////
Hiyori =Buraya gelmemiz iyi oldu Yato çok mutlu oldu.
(Birden patırtılar patlamalar)
Yato=Ne neler oluyor bu da ne böyle sekki.
Yukine=Yato bu da neyin nesi.
Bilinmeyen(Amegami)=
Yato gami sanırım seni öldürmek hiç zor olmayacak.
Yato=Ne benden neden kurtulmaya çalışıyorsun?
Amegami=Emir! o gün Ebisu' yu  baya bir korudun
Ya işte o yüzden.
Yati=Sen doğa tanrısımısın yoksa ölüm tanrısımı.
Amegami=Neden seni öldürmek için bir ölüm tanrısımı olmalıyım ne saçmalık ama.Amegami Hiroshi ateş kinokishi düzelt ıskalama Hirokishi savurt sakurashi  bastır üçüzler son hamle .
Yato=Yukine sonum geldi sanırım sen buradan git.
Yukine=Asla buradan gitmem.
Yato=Yu ..yu Yukineeee o azaman  şimdi hazırlan gücünü serbest bırak.
Bammmmmmm gümmmmmm
Hiyori=Yato ne!..Sesi kesilir .
Yato ve Yukine'de bu derece büyük bir güç kullanmalarından dolayı bayılırlar.
:3:3Bir kaç saat sonrası
Yato=Hiyori uyan artık ne olur.
Daikoku=Yato büyük ihtimal uyandığında hiç birimizi hatırlamayacak bunu sadec tek sen düzeltebileceksin.Ama dikkat et çünkü Amegami 2 yıl sonra ortaya çıkacak eğer seni onun yanında görmzse zarar vermez fakat onun hatıraları geri dönerse ilk o ölür.Bu olay olurken  Yukine 'yi de yanında tutmazsan iyi edersin.
Yato=Nasıl yani Hiyori artık benim yanımda olmayacakmı!!??
Daioku=Bu senin kararın eğer onu seviyorsan bunu yapma.Onu seviyorsun dimi
Yato=(Kızarır) Evet.Seviyorum.
Yato=Ozaman sailor senshilere ihtiyacım olacak ve  star lights'a.
Kofuku=En iyi kararı verdin Yatty-chan kendini üzme .2. savaştan sonra onun hafızasını geri getirisin.
:3Selam arkadaşlar bi bölümün daha sonuna geldim.Aa!Starlight'ı hikayemde her zaman kadın olarak yazmacam.Onları erkek olarak göstermek bence aptallık olur ve ben zaten Yaten Seiya ve Taiki'nin Sailor moon Crystal da her zaman kız olmalarını sadece  kılık değiştirip erkek gibi görünmelerini istiyorum.Animeyi izleyen okuyucu kankalarım bana starlights da en çok kimi sevdiğinizi yazın buna göre onu üst yüzeye çıkaracam.
Not:Beni favorim Yaten.
Aa farkındayım bu aralar beni sevimli vampirlerim hakkınsa birşey yazmadım bundan sonraki bölümde sizi tontişlerimize kavuşturacağım hehe.(Ne tontişler ama bu kızın aklı nerede)








  
  

gon ya machi awaseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin