Hehe bir otaku olarak arada bir japonca yamalıyım dimi.
Bu günlerde çok mutluyum çünkü ilk managamı aldım(Kıbrıslı olduğum için manga bulmak işkence gibi)neyseki ışık kitap evi bizim okula geldi ve biz de otaku olan arkadaşımla beraber oraya manga geldiğini duymuştuk ama bir tane getirmişler malesef ama watactachi no kawaiii tomodachi benim olabileceğini söyledi ve kadın ikimizinde numaralarını aldı daha doğrusu üçümüzün birtane daha var bana Noragami ve Tokyo Ghoul getirecek.Inanamıyorum Noragami kyaaaaa!!!!
Neyse bu kadar çene yeter
Aaa mangamın adı HellsingLaito=Ayato daha uyanamadımı Kanato?
Kanato=Heee o uykucunun uyanması biraz zor.
Laito=Neyse ben uyandırırım.Ayato-chan okteru kurasai(uyanabilirmisin)
Ayato=Laito her zaman beni böyle uyandırmak zorundamısın?(Der ve Laito'yu üstüne çeker.
Laito=Böyle şeyleri böyle bir zaman yapmamalıyız.(Napıcaz işte Nuri Alçonun yandan yemişi yanlış anladı)Hikayeyi birden Yaoi ye çektim hehe
Ayato=Seni uyuzzzzz.Sen beni senin gibi aptalmı sandın seni sapık.
Laito=O zaman beni niye üzerine çektin seni biraz pataklamak için.
Laito=Neeeee!!!!????insan hiç üçüzünü dövermi be??
Ayato=Ne üçüzü be senden kardeş bile olmaz(Üçüzlerin gizli aşkı sonuçta kardeşler dimi)Aa neyse Yui nerede?
Laito=Bitch-chan'mı aşağıda yemek yiyor.Niye sordun ki oooo yoksa ondan hoşlanmayamı başladın.Aşk üçgeni Subaru x Ayato
Ayato=X deme şuna garip anlamlara kaçıyo(Anlayan anlar)
Yui=Laito-kun Ayato-kun hadi yemeye gelin deyip kapıyı açar oaaaaaaa siz ne yapıyorsunuz.
Ayato=Biz kardeşiz beraber yatamazmıyız
Yui=Aranız pek iyi görünmüyo ama.
Ayato=Damare (kapa çeneni)Not=Bilmeyenler için vampirlerin hepsi erkek yani Laito ve Ayato erkek.)
Ayato=Neyse hadi gidelim yoksa okula geç kalacağız .
Yui=Bu akşam Mukami lerde kalabilirmiyim?
Ayato=Neden bana sordun istediğini yap.Dikkat et o herifleri dövmeyeyim ama.
Yui=Tamam.
Laito ve Ayato aşağı iner.Bu sırada Reiji konuşuyordur.
Shuu=O herifi ne yapacağız.Yatogami'yi.
Reiji=Onu boş ver şimdi asıl düşünmemiz gereken onun bize bir teklif sunduğu ya o kişiyi temizleriz yada bizi temizler yani onunla ya hasım olacağız yada hesim(Doğru yazdıysam artık çünkü bu aralar türkçem berbart anime izlemeden türkçeden fazla japonca konuşurum.)
Subaru=Bence oylama yapalım.
Reiji=İyi fikir temizlik yapmak isteyenler elini kaldırsın.
Shuu ve Ayato hariç herkez onay verir.
Subaru=Neee siz neden oy vermediniz.
Ayato=Artık birini öldürmek istemiyorum ben kötü biri değilim.
Shu=Mendoksai(sıkıcı)olmaya başladı artık usandım ben.
Reiji=Her neyse çoğunluk tamam dedi sonuçta.
Subaru=Planınız ne?
Kanato=!!!...........
Subaru=Gerçekten iyi düşündünüz.
Laito=Heee onlar asla anlamamalı.
Reiji=Asla anlamaz özellikle Yuka burada olursa hiç anlamazlar.
Ayato=Yuka 'mı büyük ihtimal yanında Ryuuji-kun'u da getirir.
Reiji=Bu olay çözüldü.Hehe!!Arkadaşlar süpriz benim karakterlerim onlar hakkında güzel çizimlerim var umarım belirtirsiniz .Aaaha bu arada Starlights hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
Nolur Vote ve yorum atın
^^ ^^
########################
^^ ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gon ya machi awase
Vampirosnoragami ve diabolik lovers animelerini birleştirerek yaptım arada furuits basket ve sailor moon karakterlerini görebilirsiniz