Yarın yine sabah olucak ve ben yine okula gitmek zorunda kalıcaktım. Okulu hiç sevmiyordum kimseyle de konuşmazdım. İçine kapanık birisiydim otururdum en arkadaki sırama takardım kulaklığımı okul bitene kadar şarkı dinlerdim. Ölsem yokluğumu kimse farketmezlerdi bile yine sırama oturmuş şarkı dinlerken aniden sınıfın kapısı açıldı ve yeni bir kız öğrenci gelmişti kızı gördüğümde şok olmuştum çok güzel bir kızdı adının Merve olduğu söyledi sınıfta ki tek boş yer benim yanımda oda yanıma oturdu. Oturduktan sonra bana selam verdi bende aynı şekilde adımı söyliyip selam verdim. O gün den sonra Merveyi görmek için bir an önce okulun başlama saati gelsin diye dua eder oldum. Her an her saniye ona bakmak istiyordum. Sanırım aşık oluyordum ama Merve'nin bana bakmayacağını biliyordum. O çok güzeldi ve bana bakıcak bir kız değil diye düşünüyordum. Sınıfta sadece onla konuşuyordum nereden geldin , hangi takımlısın diye muhabbet ediyorduk . Ara sıra gözlerine dalıyordum ve yakalanıcam diye korkuyordum. Diğer kızlar okuldan sonra bir yerlere giderken Merve hiç onlarla gitmiyor sürekli bir işim var diyordu bende ne işi olduğu merak ettim ve okul çıkışı onu takip etmeye başladım. Bir hastaneye girdi arkasından bende girdim. Bir doktorla konuşuyordu konuşması bitince hastaneden çıktı. Onunla birlikte bende çıktım takibe devam ederken evine gelmişti ve artık evini öğrenmiştim daha sonra hastaneye geri döndüm. Konuştuğu doktorun odasına girdim.