BİZ

31 5 0
                                    

        Yaklaşıp bir sattir Felix i izliyordum oda arasıra Maria nın dudaklarından fırsat bulunca burdamıyım diye bakıyordu uyuz "Kendine gel artık !" Emma kolumdan kavrayıp mini bara getirdi "Benim tanıdığım eşly e ne oldu az kalsın ağlayacaktın bilmem farkettin mi." işte o kadar kötüydü dudaklarımı birbirine bastırdım.Yarım saat önce Perry e mesaj geldi ve arkadaşlarınıda alıp gitti yani ben gittmesini istedim kendi başımızın çaresine bakabilirdik.Ama görünüşe göre bakamıyorduk."Ben değişmedim Emma vicudumu saran buz tabakası çabuk kırılamaz ban hala eski Eşly im."sırıtmam genişledi . Elimi masaya vurunca adamın dikkatini çektim "İki viski lütfen."adam gülümseyip bardakları önümüze koydu ona göz kırpıp bardakları aldım ve masamıza oturduk."Hadi sarhoş olalım bebek " diye bağırdım ve bardağı kafama diktim . Emma ise beni kahkağalarla izliyordu ."Sarhoş olmada Eş seni taşımam ona göre ."gözlerimi devirip dans eden insanlara odaklandım .Şu an böyle olduğuma bakmayın biri dokunu verse ağlarım hemde saatlerce  malesef dile getirmesemde eski ben olmadığımı biliyordum ,değişiyordum beni değiştiriyordu."İyi olduğundan eminmisin ?" Emma ya buruk bir gülümseme yolladım " Hiç olmadığım kadar ya sen nasılsınnnnn" kahkağalarla güldü "sen sarhoşsun kızımmm." kahkağalarla gülme sırası bendeydi "Ben sarhoş değilim. Bak gayet iyiyim. "ayağa kalkıp gülümsedim iyiki alkole alışıktım yoksa direk birinin üstüne kusardım. "Tamam öyle olsun . "yanına oturup ağzına alacagı bardağı ondan önce uzanıp içtim "Sana dokunmasın  nede olsa biri beni eve bırakmalı şimdi sarhoş olmasamda gecenin sonunda olacağıma eminim Emmmmma" sırıttı "Yavaş git Eşlyyyyyyyyy insanlar içindeki gücü farkederse başın yanar."kahkağalarla güldüm gene işin sonunu o aptal vampir efsanesine bağladıya helal olsun lan sana neymiş asil bir vampir bir insanı ısırırsa insan vampir melezi oluyormuş ve güçleri bedenini kontrol edemediği zaman ortaya çıkıyormuş bla bla bla "Emma bu efsaneler çocukları korkutmak için uydurulmuş tatlım bende çocuk olmadığıma göre ..." omuz silkti "Gidelim mi artık ?" dedi kıkırdayarak .Gözlerim istemeden Felix e kaydı o yoktu sadece sürtüğü vardı koltukta . Gözgöze gelince homurdanıp ayağa kalktı kafamı başka yöne çevirdim "sürtük alarmı!" ne dercesine baktım "Hey Eşly naber." kafamı kaldırınca  Maria yla burun buruna geldim gözleri kibirle parlıyordu. "Merhaba s-Maria"az kalsın ona sürtük diyecektim emma kıkırdayınca ona sus bakışımı attım ."Ne oldu neden geldin yanımıza?" dedim gözlerinin içine bakarken "Of keyfimden değil herhalde sadece benim olanı koruyorum."anlamayarak ona baktım"Ah hadi ama çirkinliğin,sıkıcılığın ve sürtüklüğünden sonra bide aptal mısın?" dudaklarımı kanayana kadar ısırdım "Ne demeye çelışıyorsun götten beyinli !" diye çıkıştı Emma "Bak kızım ayağını denk al canını azıcık seviyorsan Felix in yanından bile geçmessin bilmem anladınmı." dişlerimi gıcırdattım "Bizim armızda birşey yok"tıslamam beni bile korkuttu öfkem dalga dalga yayılıyordu içimde ve bu çok tuaf "BİZİM ha iyiymiş hey millet bu kız ve arkadaşları felix e ilgi duyuyormuş " herkes hatta Felix bile bizi dinliyordu "Dur bir dakika Eşly senin anne ve baba bize yem olmamışmıydı ne acıklı ama üzülmedim neden mi dünyadan iki pislik eksilmiş." vicudum öfkenin esiri oldu sinirden titriyordum "Siktim seni sürtük " kendimi aşan bir hızda ayaga kalktım böyle olması gerekmiyordu.sinirle onu ınsanların arasından duvara fırlattım herkesten şaşkınlık çığlıkları yükseliyordu "He an seni sürtükler cehennemine sokabilirim piç kafalı . "Yanına gelirken yüzüme bir sırıtış kapladı "Ama bunu yapmayacağım çünkü en azından benim bir ruhum var ,senin aksine sevgiyi biliyorum ve hissediyorum."gözümden bir damla yaş düştü.Arkama dönünce Felix le gözgöze geldim  "Senden nefret ediyorum."diye oynattım dudaklarımı ve bana hayretle bakan Emma yı umursamadan çıkışa yöneldim her düşen göz yaşından sonra diğeri daha hızlı geliyordu artık dışarıya çıkınca hıçkırmaya başlamıştım " Senden nefret ediyorum"diye bağırdım yağmur yağmaya başladığında evimin bahçesindeki bankta oturmuş ıslanıyordum gözlerim ağlamaktan şişmişti "Hasta olacaksın!" yanıma oturdu ama bir cevap vermedim "Git başımdan Felix "dedim kısılmış sesimle."Beni dinle sana anlatmak  istediklerim var" dış kapıya yöneldim "Bence sevgilin herşeyi senin yerine söyledi" dedim kapıyı ardımdan kapadarak ağlamamak için dudağımı ısırdım .merdivenleri çıkıp odama girdim ve kapıyı arkamdan kapadım. faişenin söylediği her şey beynimde yer etmişti  kendimi tutamayıp ağlamaya başladım "Ağlama "sıçrayarak kafamı kaldırınca Felix i yanıma oturmuşken buldum "Sen hiç pes etmezmisin " dedim ayağa kalkarak "Karşımdaki sensen hayır." gözlerimi devirdim "Ne istiyorsun Felix."dedim dolabımda geceliklerimi çıkarırken. "Beni dinle."işimi bırakıp ona döndüm dibimdeydi "n-ne var" kekelemesen olmaz dimi ,sırıttı burunlarımız birbirine deyene kadar yaklaştı "IK HOU VAN JE"(felemenkçe  bir harf çevirirseniz ne olduğunu anlarsınız) yanağıma minik bir öpücük kondurdu "İyi geceler meleğim." gözlerimi aralayınca odada yanlızdım."İyi geceler Felix" dedim yanağıma dokunurken.İşte benim üzerimdeki etkisi buydu ona aşıktım...

ARKADAŞLAR BURADA AVRİL LAVİNGNE-WHEN YOU'RE GONE AÇIN İYİ OKUMALAR

SENSİZ  ASLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin