Cum am ajuns sa il cunosc pe George

9 1 0
                                    

Totul a început când Maria s-a mutat la noua ei scoală.

Totul era nou pentru ea.Cand se ducea sa ii duca anumite cârti in dulap un băiat pe nume Geoge da peste ea.

Maria sa aplecat sa isi ridice cartile,dar a ajutat-o si George.Cand a privit-o pe Maria in ochi a simntit un lucru oe care nu la mai simntit niciodată.

El a plecat fără sa spună nimic,iar Maria la întrebat cum il cheamă.El ia spus ca il cheamă George.

Orele trec iar Maria ajunge acasa .Ea se tot gândea la prima ei zi de scoala si la George(frumosul băiat de17 ani cu ochii caprui)

Zilele trec,la fel si saptamaniiledar si lunile.Maria se acomodase cu noua ei scoala.

Întruna din zile se i talneste pe hol cu George care o întreabă daca poate veni dypa scoala sa se plimbe impreuna.Maria a răspuns afirmativ.George sa bucurat pentru ca a avut ocazia sa ii poată spună ca simnte pentru ea ceva ce nu a mai simntit niciodată.George i-a cerut numărul de telefon si Maria a acceptat sa il dea.

Dupa ce s-au terminat orele George o întreabă pe Maria daca doreste sa o duca acasa.Ea a răspuns ca nu este nevoia,asa ca nu avea de ce sa isi faca griji.

Cei doi au vorbit si a rămas ca George o sa o sune pe Maria ca sa poată stabiliunde se vor vedea.

Pana la urma cei doi au vorbit la telefon si au hotărât sa se întâlnească in parcul de lângă scoala.

Când au ajuns sau hotărât sa se plimbe dar atunci linistea a fost intrerupta de George care o întreabă pe Maria:

-Maria tu la inceput iti doreai sa iti lasi tot trecutul in urma si sa te muti??intreaba George putin curios

-Nu imi dorea deoarece acolo aveam tot ce imi doream!!spunea Maria trista

-Pai si atunci de ce te-ai mutat??

-M-am mutat deoarece tatăl meu lucrează aici si isi doreste foarte mult sa ne aibe lângă el,la fel cum ne doream si noi sa fim o familie unita

Buna tuturor,as vrea sa va anunt ca aceasta este prima carte pe care o postez si as vrea imu spuneti ce părere averi,va pup!!❤❤

P.S in poza este George!!

O viată fără sensWhere stories live. Discover now