Capitolul 3

9 0 3
                                    

- Răspunsul meu este da!!

George când a auzit răspunsul fără sa isi dea seama a luato in brate si a sarutato pasional.

Pentru Maria era prima ei relatie,si se gândea daca este bine ceea ce face sau daca este rau.

A doua zi se duc la scoala si se prefac ca nu sa întâmplat nimic dar in sufletul fiecăruia ei se gândeau unul la celălalt.Intr.o pauza George vine la Maria din cauza ca nu mai putea rezista si o saruta.

Toti cei care ii priveau se uitau la cei doi si colegele care erau in clasa cu Maria erau foarte geloase pe Maria deoarece era cu cel mai popular băiat din scoala pe care toate fetele si.l doreau.

Orele au trecut,Maria a iesit de la scoala si in curte io asteapta George cu un buchet de trandafiri rosii si in mijloc un trandafir.

Toti se uitau la noi doi,dupa care apare si prietenul lui cel mai bun Jimin care o plăcea pe prietena mea oe care eu o consideram ca o sora pentru mine.

La un moment când ma indreptam spre casa George ma întreabă daca putem sa iesim in parc sa ne plimba.Eu am acceptat si noi doi ne gândeam ca daca tot o sa ne vedem in parc ca George sa il cheme pe Jimin si eu Andrada,dar in acelasi timp sa le aranjam si o întâlnire deoarece eu iam spus ca si Andrada il place pe Jimin,adică mai exact cei doi se iubeau reciproc asa ca ne.am gândit sa ii ajutam sa fie impreuna asa cum si ei beau ajutat sa ne cunoastem.

Eu am ajuns in parc cu Andrada si George cu Jimin. La un moment l.am rugat pe George sa vina putin pana la mine.

Inmediat ce a auzit ca eu una il chem aia dat seama ca o sa vb despre noi si cei doi care se priveau unul pe celalat si nu scoteau nici măcar un sunet.

Mie imi venise ideea sa ma duc pana la magazin cu el si oe cei doi sa ii lasam singuri in parca sa se plimbe.

Noi am mers acasa la mine si lui George ii venise ideea sa le trimitem simultan mesaj in care sa scrie,,Spunei ce simnti pentru el/ea"

Cei doi au primit mesajele si urma ca a doua zi sa ne povestească ce sa i tampmat si sa ne întrebe de ce nu ne.am mai întors

Dupa ce ne.am ocupat de ei am sous sa ne ocupam si de noi doi.Am hotărât sa ne uitam la un filme de groaza.In timp ce ne uitam eu fără sa vreai am atipit in brate la el si el la sa fie un geltamen ma duc sus la mine in camera.A observat ca pe mine ma luase frigul si ca tremuram asa ca eu chiar daca eram invelita tot tremura asa ca ii venise minunata ideea de a se baga in pat lângă mn si de am dormi impreuna.

De dimi eata când ne.am sculat ............

Astept păreri, ce credeti ca se va întâmpla a doua zi??⌒.⌒⌒.⌒⌒.⌒

P.S. In poze sunt Andrada si Jimin

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

O viată fără sensWhere stories live. Discover now