Merhaba arkadaşlar yeni hesabim ve yeni hikayeleri tekrar burdayim iyi okumalar💕😘
Henüz 10 yaşındaydım, evin tek kızı ve adeta prensesiydim.Bir de abim vardı benden 3 yaş büyük. Çok zengin bi aileye sahiptik,babam bir iş adamıydı, annem ise kendi halinde bir ev hanımıydı.
Ben babama çok düşkündüm,babam ise bizi zaman, zaman bırakıp iş seyahatlarina gittiğini söylerdi ben ise bu ayrılığa dayanamayıp çıngar cıkarirdim, hic çekilmez bir hâl alırdim bu durum en çok annemi üzerdi.Bir gün babamın gelmesi için hasta rolü yapmıştım, ve babam işi tercih edip gelmemişti ve ben babamın beni sevmediğini düşünerek babama küsmüştüm babam 2 gün sonra çıkıp geldi. Ve biz bu iş seyahatlari öncesi çok mutluyduk.Nedir bizi babamdan bu kadar uzaklaştıran diye sorduğumda da anneme;
- " Kızım bizim mutlu olmamız için çabalıyor baban dedi."
-Annecigim beni pahalı oyuncaklar, yiyecekler, kıyafetler mutlu etmiyor, ben asıl babam yanımda olunca mutluyum dedim..
Abim ise bütün bunlara sessiz kalıyordu. Ama ben herşeyin farkındaydım. Yine bir gece odamda uyurken büyük bir patlama sesiyle uyandım direk annemin odasına koştum annemin odasına girdiğimde annemin vücudundan akan kanlar kapının önüne kadar gelmişti bile, bu durumda ben gerçirdiğim şoktan dolayı gözlerimi hastahanede açtım. Ve yanımda ne babam ne annem ne de abim vardı. Doktorların şöyle dediğini duydum;- "Yapıcak birşey yok kimsesi olmadığı için, yetim haneye vermek zorundayız."
Benden bahsettiklerini düşünmüyordum çünkü, ailemin beni asla bırakmayacağını biliyordum ben bunları düşürken doktor geldi ve;- "Geçmiş olsun küçük hanım bi süre bizimle kalıcaksın. He bu arada sağlık durumun çok iyi."
Ben doktorun daha fazla konuşmasına fırsat vermeden. Annem nerde !!!!... diye bağırıp ağlıyordum.
DEVAMİ İÇİN YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ❤️❤️❤️