Jiyeonအိပ္ရာမွနိုးသည္နဲ႕ တစ္စံုတစ္ခုကို သတိရကာ မ်က္လံုးကအလိုအေလ်ာက္ ပြင့္လာျပီး လက္တစ္ဖက္မွလည္း သူမ လက္ကိိုင္ဖုန္းထားရာကို လွမ္းလိုက္သည္....
Jiyeonတစ္ေယာက္ ဖုန္းကိုမျကည့္ရဲေသးပဲ လက္ေလးနွစ္ဖက္နဲ႕တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ဆုပ္ကုိင္ကာ ရင္ဖက္ေပၚမွာတင္ျပီး မ်က္လံုးအစံုကိုတင္းတင္း မွိတ္ထားမိသည္.....
ရင္ဘတ္ထဲမွတဒုတ္ဒုတ္ခုန္သံကို ျကားေနရသည္...
ထိုအခ္ုိက္တန္႕ေလးကိုျမတ္နိုးလို႕ ရင္ခုန္မိေနလို႕ ဖုန္းကိုဖြင့္မျကည့္ေသးတာလား သူမကိုယ္တိုင္ ျကည့္ဖိူ႕မ၀ံ႔ရဲတာလားဆိုတာ သူမကိုယ္တိုင္လည္းေသခ်ာမသိ သိေအာင္လည္းမျကိဳးစားခ်င္....
သူမအခုျဖစ္ေနတာက ေအာင္စာရင္းကိုလည္း ျကည့္ခ်င္ျပီး မျကည့္ရဲျဖစ္ေနတဲ႕ကေလးလို တကယ္ဆို ေအာင္စာရင္းထြက္တုန္းကေတာင္ ဒီေလာက္တုန္တုန္ရီရီ မျဖစ္ဖူးးပါ.....
ဘာမွန္းမသိတဲဲ႕ ဆုေတာင္းတစ္ခုကို ခပ္တိုးတိုး ျပဳမိသည္....
အေရာင္မွိန္လွတဲ႕ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္တစ္ခုကို ရင္မွာပိုက္ျပီး သူမဖုန္းscreenကို မရဲတရဲျကည့္မိသည္...
ဟက္....
နွဳတ္ခမ္းနွစ္လႊာျကားက ခပ္ပ်က္ပ်က္ ရယ္သံတစ္ခ်က္ ....
ရယ္သံဆိုတာထက္ ၀မ္းနည္းမွဳေတြကို ဖံုးကြယ္ဖို႕ ျကိဳးစားခဲ႕ျခင္းပင္ျဖစ္ေပလိမ့္မည္....
၀ဲတက္လာတတ္မ်က္ရည္ေတြကို မက်ေအာင ္မ်က္ေတာင္ေတြကို ခပ္ျမန္၂ပုတ္ခက္လိုက္ရင္း တားဆီးေနေပမဲ႕ မ်က္ရည္စတို႕က သူမရဲ႕အားထုတ္မွဳကိုမသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ ပါးျပင္ေပၚသို႕ ခိုဆင္းလာျကေလသည္....
Ph screenကိုေနာက္တစ္ေခါက္ျကည့္မိသည္
No miss call
No msg"Tdy is your 6th anni " ဆိုတဲ႕ phone calendarကေန ေပၚလာတဲ႕ notiေလးကေတာ့ သူမကိုေလွာင္ေျပာင္ေနသလို.....
6နွစ္....ဟုတ္ပါတယ္၆နွစ္ပါ....
သူမနဲ႕jungieရည္းစားသက္တမ္း၆နွစ္....
Jungie koreaမွာ မေနတာ၅နွစ္ရွိျပီ....
Jungie Koreaကေန ထြက္သြားျပီး ပထနွစ္အေစာပိိုင္း ၂နွစ္တုန္းက သူမတို႕anni dayေတြမွာ ျပန္လာခဲ႕သည္.....