~ Göklerdeyken Yere Çakılmak ~

4 0 0
                                    

Güzel bir gündü yine sabahın altısında kalkmış uykulu gözlerle okula gitmiştim . Herkesin keyfi gayet yerindeydi . Tabii Can ' ın keyfi yerinde olunca benim ki de yerinde oluyodu ta ki eve gidince o mesajı görünceye kadar . Su mesaj atmıştı grubumuza " yeni enişteniz Can kızlar " demişti . Hassiktir dedim ve duvara bir yumruk attım . Bunu haketmemiştim ya ben bunu hak etmemiştim. Ben onu o kadar severken o kadar beklerken canımı bile verecekken gidip , hergün bir birisiyle çıkan herkesi oynatan bi kızla çıkıyodu . Gözlerim doldu ve işte telefona mesaj gelene kadar tuttum gözyaşlarımı dayandım ama Can mesaj atmıştı grub kurmuşlar "Su ve Can Çiftimiz" grubun adı . Su Can ' a aşkım filan dedikçe kalbim batıyodu , nefes alamıyodum . Gruptan çıktım ve Can'ın fotoğrafına bakarak can çekişiyodum , içim yanıyodu ama bişey de diyemiyordum aslında demeliydim demediğim için bunlar oluyodu . Akşama kadar ağlamıştım annem gelmeden beş dakika önce gözlerimi silip yüzümü yıkamıştım ama sesimden ve gözlerimden kim olsa anlardı ağladığımı hele de annem gibi hisli bi kadın kesinlikle anlıcaktı . Neyse akşam yemeğini ruh gibi hiç konuşmadan yedikten sonra odama geçtim , yatağıma uzandıktan sonra hayıralar canlandı gözümde ve tutamadım gözyaşlarımı . Hatıralarımla birlikte akıp gidiyordu , ama pes etmicem duygusu gelir ya bazen o an iyi ki de gelmişti . Gözlerimi sildim biraz daha dikildim ve sen mi yaman ben mi Can efendi dedim sanırım  o an  ki çoşkuyla biraz bağırmışım , annem odama girip yaman kim kızım dedi . Gülümseyerek uykumda konuşmuşum dememle birlikte annem kapıyı kapattı . Kedim tatlı mı tatlış Karamel odam da ki yastık da bir traktör sesi çıkararak uyuyordu , ona baktım "başarıcam" dedim ve sanki umursamaz tavırlarla kafasını çevirdi . Gülümsedim ve usulca uykuya daldım ...

Ve yeni bir bölümle karşınızdayııım 😍 Uzun oldu ama inş beğenirsiniz . Senden Bana Kalan ailesi büyüyoo . Okurlarım az da olsanız sizleri  çooook seviyorum ❤ .

Senden Bana Kalan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin