hoofdstuk 1

66 6 5
                                    

Hi ik ben Elora. Ik dacht dat ik een normale leven had. Maar het lijkt niet zo te zijn wat ik hoopte. Het is niet dat ik het niet wil ofzo maar het was even schrikken.

Het begon allemaal toen ik 16 werd.

'Gelukkige verjaardag Elora!' riep mijn mama enthousiast. 'Dank je mama. Weet je misschien wanneer papa komt?' 'Nee sorry lieverd dat weet ik niet. Hij zal wel komen.' haar stem klonk gebroken toen ze het zei. 'Ik hoop het. hij is de laatste tijd veel bezig met zijn werk, dat ik amper hem nog iets kan vragen...' 'Het komt wel goed, je hebt mij nog en je broer.' 'Dat weet ik wel mammy.' 'Blaas de kaarsen maar uit.'
Mijn vader is de laatste tijd weinig thuis. Hij kreeg vorige maand promotie van zijn werk. Dat vinden we wel tof en goed, maar dat betekende dat hij weinig thuis zou zijn.

Na dat ik de kaarsen had uitgeblazen nam ik een stuk van de taart. We hadden nog leuke dingen gedaan tot het 's nachts werd. Ik ging mijn pyjama aan doen toen ik veel hoofdpijn kreeg. Ik pakte meteen mijn hoofd vast. Zo een hoofdpijn had ik nog nooit gehad. Het werd maar erger en erger bij elke seconde. Tot ik de pijn niet meer kost doorstaan. Alles werd zwart voor mijn ogen. Toen mijn ogen dicht vielen zag ik nog op dat moment mijn broer naar mij toe rennen.

'Elora, Elora word wakker. Wees niet bang, ik zal je niets doen dat beloof ik je. Ik kom je uitleg geven. Je denkt dat jij een gewone meisje bent, maar je bent anders dan de rest van de mensen... '

En toen werd alles wazig. De damen in een witte Kleed en met bloemen in haar haar verdween nadat ik knipperde. Ik keek rond mij en zag dat ik in mijn bed lag met mijn pyjama aan. Nadat ik het niet meer begreep blokte ik mijn gedachten en ging slapen.

My Secret Life Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu