hoofdstuk 4

53 6 2
                                    

De badboy van de school is één van de irritantste mensen die op deze wereld bestaat.
Maar ondanks dat mijn grote broer er Vrienden mee is, komt hij steeds naar mijn huis.

'Elora wil je alsjeblieft wel opletten als ik les geef.' hoor ik mevrouw Witte roepen. Ik meen het die mevrouw heeft iets tegen mij. als ze wat liever was zou ik echt opletten hoor.

(Ring)(das dus de bel die gaat
Als je het niet wist)

Als ik op de speelplaats kom word er op mijn schouder getikt.
'Ow hi Luna, sorry nog van daar net ik mocht niet zo tegen u vliegen.'
'Hi Elora, het is al lang vergeten. Ik snap het wel dat je wat overstuur was. Zal ik ook zijn als de mevrouw zo deed.'

Het leek of de speeltijd te kort was. Gelukkig hebben we nu turnen. Dat is tenminste een leuke vak.
Eigenlijk toch niet want het is turnen dat betekent dat de jongen er blij van worden. Je weet wel wat ik bedoel(naar de konten kijken).

'Alle Meisjes in deze kleedkamer.
De jongen in de andere kleedkamer.' schreeuwt mevrouw hoop.

Als ik nu doof ben weet ik waarom.

Ik voel Luna tegen mij stoten.
'Kom op Elora je moet eens stoppen met dagdromen.'

'Jaja ik kom. Ik ga hier echt niet wachten tot het nacht is hoor.' zeg ik lachend.

Na dat we hebben omgekleed gingen we rennen.
Waarom moeten we rennen, het is altijd zo, ze laten ons eerst vermoed worden dan moeten we de harde dingens doen.
Dit word nog een lesje

My Secret Life Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu