Toen ik me naar mijn fiets draaide zag ik sneeuw op mijn fiets. 'What the heck!! Het is lente. van waar komt dat fluffy sneeuw nu weer vandaan?' Toen keek ik ook naar beneden. Waar ik net lag ligt nu bevroren stukken ijs.
Ik kreeg een steek in mijn knie. Ik keek naar de plek waar het vandaan kwam.
Ik zag bloed druppels opkomen.
Met nog geen twee keer nadenken pakte ik een zakdoek en drukte het tegen mijn knie. Na ik dat had gedaan fietste ik naar school.Zuchtend kom ik te laat op school. Ik zetten mijn fiets in het rek en rende naar mijn klas. "Klop klop" 'ja.' Ik hoorde een niet zo blije leerkracht. Ik drukte met mijn hand de deurklink naar beneden. Ik stapte binnen en kijk meteen naar de boze leerkracht.
'Wel wel mevrouw Roze. Ik dacht dat je niet meer kwam. En waarom ben je deze keer weer laat.' Ze trekt haar wenkbrauw op. 'Sorry mevrouw Witte.' Echt ik ben me zelf aan het tegen houd om niet in haar nek te vliegen.
Ik ben gevallen met mijn fiets en ik was de tijd uit het oog verloren. De ene moment hangt de klok nog aan de muur en toen was het opeens foetsie.' Zei ik met een lief onschuldig stemmetje.
Mevrouw Witte keek me vies aan, maar toen ze me knie zag knikte ze. 'Je mag gaan zitten mevrouw Roze. Maar de volgende keer krijg je straf.
Zei ze met een geschrape stem.Ik was nu eenmaal niet de persoon die optijd komt. Ik ging gaan zitten naast mijn vriendin. 'Psst Elora.' Fluisterde Luna in mijn oor. 'Ja Luna, what up?' Zei ik fluisterd terug. 'Waarom was je zo laat?' 'Ik zei toch ik was gevallen met mijn fiets.' Zei ik iets luider. Waardoor ik een
geïrriteerde blik kreeg van de leerkracht. Ik was niet zo de leukste leerling op mijn school. Altijd te laat komen nooit opletten. Ja je kent wel zulke leerlingen.Ik voelde ogen in mijn rug branden. Ik draaide me om en zag de badboy van de school naar mij kijk. Ik rolde met mijn ogen en kijk terug naar de leerkracht die les aan het geven was over planten.
JE LEEST
My Secret Life
FantasyHi ik ben Elora. Ik dacht dat ik een normale leven had. Maar dat veranderde bij mijn 16de verjaardag. Dat is ook niet de enige reden. Mijn broer is bevriend geraakt met de enige echt badboy van school genaamd, Adam. Een jongen met slechte bedoelinge...