Шуга:
Събудих се с огромно главоболие , не помнех нищо . Изправих се внимателно , държейки се за главата . Огледах се , наоколо нямаше никого .
Внимателно се изправих и отидох до прозореца , не видях нищо друго освен Техьонг подпрял се на едно дърво ,и едва не заспиваше .
Излязох от караваната и това го накара да вдигне погледа си . Изправи се и дойде при мен . Все още държейки се за главата се оглеждах наоколо ....-За какво се оглеждам .....Боже найстина полудявам !
-Шуга , как се чувстваш ? - Попита ме Тае , протягайки ръка към главата ми но аз я ударих със свободната си и той изкимтя .-Боли ме , но ще мине . Къде са Гарфилд и Катранчо?
Тае ме изгледа объркано и повдигна вежди . -За Джимин и Джункук ли говориш подяволите ?
Плеснах че по челото и изпуфтях . - Не за Опра и Бионсе говоря ! Естествено че за тях двамата !
-Не ми се карай аз загрявам бавно ! -Очевидно ....-Казах аз и отново влязох в караваната а той ме последва .
-Е къде са ? -Попитах и седнах на един стол изваждайки една кутия с пица .-Отидоха до града , ще напазаруват за партито утре вечер .
Преди да отхапя от пицата си , направих странна физиономия и я отдръпнах от устата си .- Какъв купон ?
-Оу , да ти не знаеш . Ваш приятел на име Джин се обади днес по-рано и помоли Джимин да организираме партито за рождения ден на някой си Джей Хоуп в подземната дискотека .
-Оххх тоз лудия ли !? Хосок пак ще ми къса нервите като се напие !
~~~
След известно време чакане , Джимин и Джункук се върнаха .
-Охо Катранчо , върна се .- Прозя се Таехьонг и се обърна към мен с усмивка .
-Виждам че и Гарфилд не останал по-назад .- Не издържах и двамата с Тае избухнахме в смях .-Ще се боядисам друг цвят ако пак ми кажеш "Гарфилд" ! -Нацупи се Джимин и остави пълните с покупки торби на земята .
-Същото Ким Таехьонг! Посмял си да ми кажеш отново "Катранчо" и съм те кастрирал ! - Куки изгледа лошо Тае и съблече якето си като го хвърли на леглото .
-Какво сте купили ?- Попита Тае облизвайки бавно и лукаво устните си . - Какво ли не ! -Засмя се Джимин и започна да изважда всичко от торбите .
-Ама чакай малко , тук има само алкохол ! Джимин ще се скараме ! -Нанръщих се аз и грабнах една от бутилките на която пишеше "Ликйор " и направих погнусен поглед.- Знаеш че мразя Ликйор !
-Да но Джей Хоуп го обужава ! Негов е рождения ден такаче , намаш правото да се оплакваш .- Скастри ме набързо Джимин и аз продължих да си ям от пицата .
Ден по-късно , вечерта преди купона :
Джимин и Тае бяха в подземната дискотека и посрещаха гостите . Аз и Джункук чаках ме пред караваната Джин , Намджун , и Джей Хоуп .
След не повече от десетина минутки те пристигнаха с един голям джип и слязоха от него , идвайки право към нас .
Аз се усмихнах , радвах се че виждам Джин и Намджун те бяха едни от най-добрият ми приятели на който можех да разчитам винаги . А колкото до Хосок , Боже Господи това момче колко ли пъти ми е спасявало живота вече ? Идея си нямам , но знам че са много .
Когато дойдоха при нас се прегърнахме и ги запознах с Джункук , нямаше никакви проблеми и дори започнаха вече да мрънкат за партито .
-Джункук ще заведеш ли Джей Хоуп в подземната дискотека , време е купона да започне . Ние ще дойдем след малко .- Каза Джин потупвайки го по рамото и усмихвайки му се нежно . Джункук нямаше нищо против и направи това което му каза Джин .
Побързах да звънна на Джимин и да му кажа че те слизат и трябва да се скрият някъде , за да се получи изненада добре .
-Шуга всичко е ок нали ? - Попита ме Джин разтревожено .
-Джин какво се панираш толкова ? - Попита го Намджун и свали слънчевите си очила.
-Май не познаваш брат ми Хосок , а Ким Намджун!?
Мони завъртя очите си и ме погледна с поглед който казваше "Кажи му да , иначе ще набия и двама ви !"
-Споко брат , всичко е перфектно ! Джимин се постара доста !
-Добре че не го направи ти ! Помниш ли какво беше за моят рожден ден !? - Облекчи се Джин а Намджун се изсмя .- Оу да , за 19 ти рожден ден Шуга беше направил украсата просто уникална! Долу беше като абютйорендски бал на магистралки от деведесет и четвърта .-Продължи да се сме и размахва пръст Намджун.
-Поне ми кажи че има торта ! - Опули ми се Джин насреща .
-Амм , не видях Джимин да носи торта ....
-Джин се хвана за главата и започна да крещи .- Как така няма да има торта аз за какво ви плащам !?
Намджун направи объркана физиономия .- Джин ти не ни плащаш ! Знаеш ли Джимин колко пари е дал за всичките ти партита които организираш тук долу?!
Джин изпуфтях и направи кофти изражение , сложи ръката си на рамото ми и направи мазен поглед .- Пиши го на сметка ми .
-АМА ТЯ ПРЕЛИВА БЕ МОМЧЕ !!!
YOU ARE READING
The One
FanfictionДжеон Джункук е едно момче без бъдеще .Момче с лоши оценки , израстнало в ужасно семеиство , без възпитание и напълно решен да се махне от Таиланд .Напълно навид да живее живота на престъпник , хулиганин и мръсник! Точно това го влечеше! ∆×∆×∆×∆×∆×...