14 част

204 20 2
                                    


" Неотрал "

Всички бяха пред стаята на Куки.
Момчетата чакаха вече трети час той да се събуди . Тревожеха се за него , но най-много Тае...

Таехьонг:

Аз съм глупак ! Джункук ......предстой му труден период и се страхувам .....страхувам се че може да го загубя , а той все още не знае за чубствата ми ! Чубствам се ужасно ....сърцето ми е разбито на милиони пърченца . Как се случи това ? Защо доктора трябваше да ми казва че има опасност за живота му ? Защо трябваше да ми казва че ще му предстой тежка операция ? Защо трябваше да ми казват че има тумор , защо !? Сега се изяждам от вътре за това че не му споделих колко много го обичам ......проклет да съм ...

Неотрал :

След малко доктора и две сестри излязоха от стаята на Джункук .
Доктора отиде заедно със сестрите в края на коридора явно за да говорят за нещо важно , а след това се върна при нас .
-Момчета......приятелят ви се събуди , но само един от вас може да влезе и да го види . Операцията ще започне след час , а след малко ще го преместим в операционната...
Кой ще влезе ?
Джимин и Юнги се спогледаха и кимнаха един на друг , след това и двамата се  обърнаха към Таехьонг .
-А-аз ли ?
-Да, ти ! - Каза Юнги и с Джимин отидоха до стъклото на стаята му.
-Облечете това и влезте , но не за повече от пет минути.
-Да докторе ..
След като Таехьонг се облече , влезе в стаята на Джункук . Беше се събудил , но от далече си личеше че не му беше добре .
-Тае....
-Не Джункук , не мърдай , не си добре ..
-Мхм...
-Виж.......трябва да ти кажа нещо ....
Те хвана ръката на Джункук и го погледна в очите , от които паднаха сълзи , а Джункук не можеше да разбере какво се случва ..
-Страх ме е че може да си отидеш , преди да съм ти казал колко много ...
-Колко много какво ?
-Колко много ....те обичам .- Стисна още повече ръката му .
-Мразя се за това че не ти го казах по-рано . А сега ....може да умреш и....
Джункук прекъсна приятелят си с една невинна целувка от която Тае се очуди , но след малко и той отвърна .
-И аз те обичам бебчо ...
-Кажи ми че ще те видя след операцията !
-Тае .....ти си първата ми причина да живея , затова да .....ще се видим след операцията любов .
Последва още една целувка от която се чуха и ръкопляскания . Момчетата се стреснаха и извърнаха очи. Юнги и Джимин ги гледаха през прозореца и пляскаха на красивият момент .
-Те също са тук ! - Зарадва се Джункук.
-Разбира се!
-Ама .....Юнги да не плаче ?
В този момент Тае видя как Юнги избърсваше сълзите си а Джимин им продължаваше да пляска докара медицинската сестра не му се скара че вдига шум ....

~~~~~~~~~~~~~~~~

-Офф Джимине ! Сега ще изядеш всичкото пиле ! -Скастри го Джин .
-Джин ! Защо на първата ми среща с Юнги не ни сготви нищо ! А за тази на Джункук и Таехьонг ги направи !
-Тяхната любов е нова , вашата стара !
-Въй ти стар ли ме нарече Джине !?
-Юнги чети си вестника !
-Аааайш! Сега ще удрежа розовата коса !
-Не! Не и косата ми !
Втурнаха се отново да се бият . А горкият Намджун ! Точно излезе от тоалетната , а взеха че и него го нападнаха !
-Хора , не съм изхабил тоалетната хартия , моляви се кажете ми защо ме биете !?
Никой не му отговори , но да кажем че срещата на Джункук и Таехьонг се провали ..
Вратата се отвори а от там влязоха Куки и Те . Но си останаха там .
-Искаш ли унас ?
-Ще правим ли любимото ми ??- Погледна го мазно Джункук .
-Как няма....
Джункук и Тае си тръгнаха и оставиха четиримата идиоти да се бият на воля .

Край:

Много ви благодаря хора за всички тези прочитания ! И разбира се за харесванията и коментарите които ми оставяте . Благодаря ви много . Надявам се тази история да ви е харесала ! Не ме бива да пиша много ВиКук историй , но се постарах тази да ви бъде интересна , дано да е било така . Още веднъж благодаря ви че я следяхте . Обичам ви ~~~~

The One Where stories live. Discover now