-Тези Джин и Намджун са уникално перверзни!-Каза Джимин като захвърли отново телефонът на Шуга на масата..-Джимин , кой е Джин и ..... Намджун?- Попита Тае.
-Едни приятели , ще ви запозная на рождения ден на Джей Хоуп .
-Кой каза че ще дойдем ?-Попита го студено Джункук .
-Защо си толкова дръпнат?Понякога имам чувството че ти и Шуга сте братя !- Джимин излезе от караваната , а дввете момчета останаха в нея.
-Джункук какво ти е ?-Изсъска му Техьонг.
-Уфф , не ме разбирай погрешно , нямам нищо против Шуга или пък Джимин , но понякога той ми лази по нервите ! Виждал ли си как те гледа ??
-Кой мен !? Джункук той си има приятел ? Ай защо трябва да те дразни това ?
-Дразни !? Не , не ме дразни ! Причуло ти се е Техьонг!
-Не , ти каза че те дразни начина по който ме гледа Джимин ..
Джункук замълча , стоя известно време като беше навел главата си и гледаше обувките си .
-Много е скучно !
Джункук излезе от караваната и затръшна вратата след себе си , реши да се поразходи из гората .
Видя една река , до нея седеше Джимин и държеше нещо .
Джункук извади една кутия цигари от задния джоб на дънките си и един кибрит . Взе една цигара и я запали , пое голяма част от нея и тръгна към Джимин. Седна до него и гледаше как той рисуваше реката .-Добре рисуваш .
-Ако си тук да се извиняваш , спокоино не ти се сърдя .
-Не съм на дванайсет за да се извинявам , както и ти да се сърдиш .
-А защо си тук ?
-Таехьонг ме изнерви .
-Оу така както аз те изнервих ли ?
-Почти , неговото ме издразни повече .
-За какво става въпрос?- Джимин взе цигарата на Джункук от устата му и сложи в неговата си като пое голямо количество от нея но така и не я върна на Джункук.
-Остави , няма значение .......Не е важно ....
-Този път ще ти повярвам Джеон .
Джимин хвърли цигарата в реката и стана от мястото си . Насочи се към караваната и не след дълго влезе в нея .Той отиде до Шуга и седна до него .
-Тае, подай ми една торбичка с лед .
Тае стана от мястото си , отиде до хладилника и изкара една торбичка с лед , подаде я на Джимин и седна на мястото си .
Джимин сложи ледът върху челото на Шуга и започна да си играе с косата му .
-Сладки сте !- Каза Тае .
Джимин извърна погледът си с усмивка и му благодари .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The One
Hayran KurguДжеон Джункук е едно момче без бъдеще .Момче с лоши оценки , израстнало в ужасно семеиство , без възпитание и напълно решен да се махне от Таиланд .Напълно навид да живее живота на престъпник , хулиганин и мръсник! Точно това го влечеше! ∆×∆×∆×∆×∆×...