2. Bölüm

2.8K 121 2
                                    

Yanaklarıma konan iki küçük el ile uyandım . Uyandım ama gözlerimi açmadım.  Bu ellerin sahibi Barış Efe 'ydi ve ben şuan onunla oynamak istiyordum .

Minnacık elleriyle yanaklarımı hafif sıktı . Bir yandan bir şeyler söylüyordu ama mırıldanır gibi söylediği için bir şey anlayamıyordum . Sanırım o da yeni uyanmıştı.

Bir müddet daha yanaklarımla oynanıp ellerini çekti ve daha demin ellerini koyduğu yeri öptü . İstemsizce gülümsemiştim.  Efe 'nin görmediğini umarak hemen ciddileştim.  Birkaç kez yanağımdan öptükten sonra saçlarımla oynamaya başladı . Kendi saçları kısa olduğu için benim saçlarım ilginç geliyordu ona .

Saçlarımdan bir tutam alıp oynamaya başladı . Fark etmeden canımı yakıyordu ama sesimi çıkartmadım.  Biraz daha benimle oynamasına izin verdim . Sonra gözlerimi açtım . Benim gözlerimi açtığımı görünce sevinçle alkış yaptı .

"Oyey ! Annem uyandı "

Bir yandan mükemmel kahkahalar atarken bir yandan elleriyle alkış yapmaya devam ediyordu . O an fark ettim ki sadece o gülüş için her dakika , her gün bu oyunu oynayabilirdim . Barış efe , Buğlem ve Bahar benim herşeyimdi.  Yaşama sebebim olmuştular. Odanın kapısı açılınca  Barış ile beraber kapıya  döndük .

"Ooohh! Ne kadar eğleniyorsunuz ! Ben de burada annesi rahat uyusun diye iki cadoluzu birden susturmaya çalışayım !"

Berk sitem eder şekilde söylendiğinde güldüm . Yatakta doğruldum . Barış Efe ' yi kucağıma oturttum . Tombul yanaklarına öpücük kondurup onu da kucağıma alarak yataktan kalktım .

"Ben her gün bakıyorum Berk . Biraz da sen bak "

Berk çalıştığı için rahattı.  O sadece Cumartesi - pazar bakıyordu çocuklara . Ben ise annem ile beraber hergün . Annem haftasonu Berk evde diye  gelmiyordu . İkiniz bakabilirsiniz demişti . Bizde buna 3 ayın sonunda  anca alışabilmiştik.
Buğlem ve bahar daha yeni doğduklarında annem her gün bize geliyordu . Ama kızlarım bir  aylık olunca artık ikiniz bakabilirsiniz dedi ve haftasonları gelmiyordu .

"Hem bugün benim oğluşumla vakit geçirmem gereken gün . Buğlem ve Bahar 'ı emzirmek ve uyutmak için alırım . Gerisi sana kalmış "

Sırıtırken kucağımda ki Barış ile odadan çıkarak Berk 'i odada bıraktım.

Mutfağa geçtiğimde Barış 'ı kendi sandalyesine bıraktım . Fazla hareketli olduğu için normal sandalyeye oturtmaya korkuyordum . Bu sandalyesi onun için çok güvenlikliydi .

Yanağından öpüp salondaki küçük beşiklerinde yatan kızlarımın yanına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yanağından öpüp salondaki küçük beşiklerinde yatan kızlarımın yanına gittim . İkiside melek gibiydiler . Ama en son gece emmiştiler ve büyük ihtimalle şuan açtılar .

Ben Buğlem 'i emziremek için kucağıma aldığım sırada Berk yanımıza geldi . Beşiğinde yatan Bahar 'ın anlına bir öpücük kondurup kokusunu içine çekti . Ardından karnını doyurmakla meşgul olan Buğlem 'i de öptü . Benim de saçımı okşayıp dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktıktan sonra Barış Efe 'nin yanına gitti .

Bir kaç dakika sonra Barış 'ın kahkaha sesleri gelmeye başladı . Baba-oğul eğleniyorlardı . Benim kızlarım bir büyüsün gösteririz onlara .

"Dimi annem ?"

Göğsümde uyuyakalan Buğlem 'e bu soruyu yönelttikten sonra güldüm . Küçücük çocukla hatta bebekle konuşmaya çalışıyordum . Buğlem göğsümü bıraktıktan sonra salondaki beşiğine geri koyup ağzına emziğini verdim .

Bahar 'ı kucağıma aldım . Mis gibi kokusunu içime çekip yanağından öptüm . Uyanır gibi olmuştu ama anında geri uyumuştu.  Onunla biraz daha  oynayıp uyanmasını sağladım.  Bu sefer bunalmış olacak ki ağlamaya başladı. Neyse ki o da karnını doyurmaya başlayınca susmuştu.

"Anniş.  Hadi del . Babam çağılıyo. Kayvaytı azıymış "

"Geliyorum bebeğim . "

"Anne ya ! Bebek değilim ben . Adamım ben adam !"

Barış ' ın bu haline güldüm.

"Pardon . Geliyorum küçük adam "

Barış kafasını sallayıp mutfağa gitti . Bende kucağımda ki Bahar 'ı beşiğine bıraktım . Sonunda karnını doyurma sırası bana gelmişti .

Not : Yeni yazmaya başladığım "Panodaki İlan " adlı kitabıma da bir göz atarsanız çok sevinirim 😊 Teşekkürler ^-^

Aş'Erme ! (2+1) ~ [Aş'Erme! Serisinin 2. Kitabıdır ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin