5.bölüm / Final

2.4K 122 19
                                    

"Yaa anne! Abim bizi rahat bırakmıyor !"

"Barış efe . Rahat bırak kardeşlerini !"

"Aman tamam be ! "

Barış kızların yanından gelip sinirle yanıma oturdu . Telefonuyla uğraşmaya başladı .

"Barış . Kocaman adam oldun . Hala rahat bırakmıyorsun Buğlem ve Bahar 'ı "

"Ne yapayım anne ? Canım sıkılıyor . "

16 yaşına gelmişti ama hala kızlar ile uğraşıp sinir ediyordu onları. Berk yanıma gelip Barış 'ın yanına oturdu .

"Oğlum eşek kadar adam oldun . Hala mı aynı ?"

"Baba . "

Barış babasına bir bakış attı. Berk gülerek Barış'ın ensesinden tuttu koltuğunun altına kafasını sıkıştırdı.

"Senin sevgilin falan yok mu ? Ne diye kardeşlerinle uğraşıyorsun "

Barış da babasına karşılık verince her zaman yaptıkları gibi oyun ile karışık güreşmeye başladılar . Onlar yere yatmış tepişirken bende onları izleyip güldüm.

Barış babasının üstüne oturdu .

"Yenildin baba . Bu sefer ben kazandım "

Barış gülerek babasının üstünden kalktı . Tekrar yanıma oturdu . Berk de söylene söylene yerden kalktı .

"Ben izin vermeseydim kazanamazdın bir kere "

"Baba . Hadi ordan . Yaşlandım demiyorsun da izin verdim diyorsun "

"Ne yaşlanması ? Genceciğim ben "

Araya girdim .

"Yaa genceciksin Berk . 42 yaşına geldin ama kesinlikle genceciksin . "

Kahkaha atarak söyledim .

"Anne oğul bir oldular beni yaşlandırmaya çalışıyorlar . Nerde benim kızlarım ? Kızlar ! Koşun !"

Bahar ve Buğlem koşarak yanımıza geldiler . Korkmuş kızlarım .

"Bir şey mi oldu baba ? "

"Yok prenseslerim . Korkmayın . Bana yaşlı diyorlar . Ben yaşlı mıyım ? "

İkisi birden " Evet " deyince Barış ile beraber kahkaha atmaya başladık. Ardından Buğlem ve Bahar 'da  bize katıldı .

"Aman . Tamam be . Yaşlıyım.  Kabul ettim . Mutlu musunuz ?"

"Tamam tamam . Yaşlı değilsin "

"Aman kapatın bu konuyu . Barış sen cevap ver bakayım . Sevgilin yok mu senin ? "

Barış seslice nefes verdi .

"Hayır baba ne sev-"

"Var baba . Sevgilisi var abimin "

Bahar araya girince Barış sinirlendi .

"Sussana kızım . Ne sevgilisi ya ? Sevgilim falan yok"

"Yalan söylemesene abi . Var sevgilin ."

Buğlem de tasdikleyince sevgilisi olduğuna emin olduk .

"Oğlum daha erken değil mi ? "

" Anne sevgilim yok diyorum ya "

"Ne erkeni ya ? Erkek adam sevgili yapmış işte "

"Berk saçmalama istersen "

Barış bir bana bir babasına bakıyordu . İkimizde Barış ' a baktık .

"Of tamam sevgilim var . Ama siz dediniz diye ayrılacak değilim . "

Sinirle yanımızdan kalkıp odasına gitti .

"Kızlar hadi sizde gidin içeriye "

"Tamam anne "

Kızlar odadan çıkınca Berk ile konuşmaya başladık.

"Berk . Daha çok erken değil mi ? Yani çok küçükler daha. Ne anlarlar ki aşktan ?"

Berk gülümsedi .

"16 yaşında aşktan anlanmasaydı biz şuan beraber olmazdık dimi ? "

"Yani orası öyle de ..."

"O zaman izin verelim de istediğini yapsın . Dimi aşkım ? Eğer bizim ailelerimiz izin vermeseydi şuan ne Barış efe ne de meleklerimiz vardı . "

"Ama "

"Aşkım . Daha fazla uzatma istersen . Hem genç daha o . Kanı kaynıyor derler ya . İşte öyle şuan Barış efe "

İstemeyerek de olsa " Peki " dedim . Yani daha çok gençler . Kalpleri çok çabuk kırılabilir.  Çabuk incinebilirler .

"Aman neyse . Hadi yemek yiyelim . "

"Çocuklar ! Hadi gelin ! Yemek yiyoruz !"

Zaman çok çabuk geçmişti . Hangi ara Barış efe doğdu , ne zaman Bahar ve Buğlem doğdu , ne zaman bu kadar büyüdüler ? Zaman o karar çabuk geçti ki . Geriye dönüp baktığımda bir sürü güzel anılarım oldu . En önemlisi anneliği tattım . Onlar hasta olduğunda sabahlara kadar başlarında bekledim, yeri geldi sabaha kadar hastanelere taşıdık , yaralandılar beraber ağladık , sevindiler beraber güldük. İlk adımlarında , ilk kelimelerini söylerken yanlarındaydık . Hayatım o kadar mükemmel bir hale gelmişti ki . Hayatımdan çok memnundum. İki erkeğim iki tane meleğim var . İşte bunlar benim hayatım .

Evet geldik bir sona daha . Sonuna kadar kitabımı okuyup beni desteklediğiniz için teşekkür ederim . Umarım final beklentinizi karşılamıştır.  Çok berbat bir ruh hali ile yazdım . Çok değer verdiğim birinin hastanede yaşam savaşı verdiğini öğrendim . Lütfen dualarınızı eksik etmeyin .

Teşekkür ederim :)

Aş'Erme ! (2+1) ~ [Aş'Erme! Serisinin 2. Kitabıdır ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin