Sí!! Els astres s'han alineat!! Les estrelles s'han il.luminat!! La mestra de castellà ha somrigut!! Sí, HE ESCRIT ALGUNA COSA!!! -va calla, que no n'hi ha per tant tia...-
Per fi avui ha vingut la meva amiga inspiració i alguna cosa podreu llegir de mi al cap de 2 mesos -sí, ha estat dos mesos sense passar per aquí la molt pu...-
Però bé, ara el que conta es escriure el que vindria al cas dir ara, i és el següent: Jo, consells n'he tingut per totes bandes, de la iaia, de la mama, del papa, de la tele, del meu amic imbècil, del meu amic intel.ligent, de la mestra... i suposo que vosaltres també. Però, no us passa que quan us poseu a pensar sols, us vénen coses al cap, així, de la nada?
Doncs avui he tingut una inspiració intensiva de consells mentre anava cap a casa, sobre consells vitals, i bé, aquí els teniu:-Si estàs trist pensa si vols estar trist o no abans d'intentar alegrar-te; a vegades estar trist és la millor teràpia per sellar algún tema, ja que hi penses a fons i el tema queda totalment superat.
-Si vols saber quins són realment els teus amics és molt més fàcil del que creus; simplement són les primeres persones en les que penses quan estas trist.
-Si necessites desfogar-te pregunta a la víctima escollida pel sarmó si pot parlar, ja que potser li fots tres hores i mitja que les necessitava per poder acabar tota la seva feina. I no pateixis perquè els amics que no són cabrons no solen esquivar els sarmons de desfogue.
-No forçis les coses, si són així és per alguna cosa; per exemple, aquest cabell que tens en punta que no baixa ni en gomina no t'el intentis baixar!! Potser, se t'el baixes t'acabarà quedant pitjor, o, qui sap, potser et lligues algún fan del Doraemon pensant que portes un casquet volador...
-Pots estar sol eh? En plan, no hi ha cap norma que digui que t'has de posar amb el grup d'inaguantables del pati si el teu grup no hi és. Jo he estat sola moltes vegades, i, sovint m'ho he passat millor que estant acompanyada... Pensar és divertit quan començes a fer-ho.😉
-Mai estàs sol. Els que se senten sols es que estàn tan empenyats en sentir-se sols que no veuen que no ho estan. Sempre hi ha algú, encara que només hi sigui en el teu pensament.
-Escolta't, quasi sempre tu tens la resposta de tots els teus dubtes, ja que has nascut per superar-los.
I bé, espero haver-vos ajudat, segurament aniré afegint consells a mida que em vagin arribant, fins aviat!
ESTÁS LEYENDO
Consells d'una nova filòsofa
De TodoBon dia, us presento aquest nou llibre on hi trobareu "consells" o més ben dit, maneres de veure la vida partint d'algún fet puntual que em passi cada dia. Us aviso que estic com una cabra (bé, ja ho veureu això😉). ANEM A COMENÇAR!!