JacksonWhittemore
Miami, USA❤️ 390 likes
EricaReyes: 😍😍😍
EricaReyes: ТОЛКОВА СЕКСИ 🔥🔥❤️
TheoReaken: Или качваш стари снимки или мехурите от лицето ти са изчезнали...
JacksonWhittemore: Не знам за какво говориш? 😉
TheoReaken: Стига, Джаки, нали сме приятели
TheoReaken: Можеше да ми споделиш, че имаш някаква шибана инфекция
JacksonWhittemore: Е, ВЕЧЕ НЕ СМЕ СИ НИКАКВИ 😒
TheoReaken: Ще говорим след малко...
TheoReaken: Харесва ли ти в Eternity Coffee Roasters?
(AN - реално кафене в Маями)JacksonWhittemore: Мда... но все пак предпочитам Старбъкс
JacksonWhittemore: Чакай...
JacksonWhittemore: Откъде знаеш къде съм?
StilesStilinski: Stalker mood ON
TheoReaken: Изненадааа, Джей 😘
* * *
Джаксън чу как вратата на заведението се отвори шумно, а след това и познати гласове. Светкавично се обърна към входа, а като видя... това, което видя, се стъписа. Там стояха Тео, Малия, Стайлс, Лидия, Скот, Кира, Айзък, Лиам и Хейдън. Тео и Малия се смееха, Стайлс и Лидия се държаха за ръце и се гледаха влюбено, Скот и Кира се опитваха да подтиснат смеха си, гледайки учудената физиономия на Джаксън, Айзък пиеше кенче бира, а Хейдън и Лиам се натискаха, като Лиам опипваше гаджето си отзад.
"Не... не е възможно. Какво по дяволите са ми дали да пуша вчера?"
Джаксън пребледня, не че се страхуваше от тях, но какво правеха те тук? Не случайно дойде чак до Маями... Е, главната причина беше, за да се излекува от противната инфекция, тъй като бе чул, че водите на Маями имат лековит ефект и наистина подейства и махна гадните мехури по лицето му; но също така и за да си почине малко от цялата драма в Бийкън Хилс. И най-вече да си почине от всички омразни лица в малкият град - най-вече Скот, Стайлс и Лидия. Не можеше да ги понася и все не можеше да реши кой го дразни най-много от тях. Скот с неговите намерения да бъде добър алфа, да спаси всички, бла бла... глупости. Джаксън смяташе, че МакКол прави всичко това за внимание и за да бъде интересен. От друга страна Стайлс - този малък идиот, смятащ се за забавен и винаги гледащ себе си. Според Уитмор, Стайлс беше трън в задника - мислеше го за егоист, правещ се на забавен с плоските си шеги. А и все пак тръгна с Лидия... Да, Джаксън така и не преживя, че Лидия се събра със Стайлс. Блондина знаеше, че той скъса с нея пръв, но все пак се дразнеше, че тя намери щастието си с друг. Не че му пукаше за Лидия, смяташе я за кучка, но се чувстваше заменен и то не от друг, а от тъпака Стилински.
VOCÊ ESTÁ LENDO
TEEN WOLF / S O C I A L /
DiversosГероите от Teen Wolf, общуващи си в различни социални мрежи. *TEXTING* (НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВА ЗА СТАЛИЯ ШИПЪРИ. ХД) (не притежавам никой от героите, нито социалните мрежи.) highest rank - #1 in Werewolf - 16.0...