Capitolul 1

18 0 0
                                    

Vocea iritanta a directorului nu se mai aude, ceea ce inseamna ca acel discurs plictisitor s-a terminat in sfarsit , dar partea interesanta abia acum incepe. Trupa scolii urca pe scena ca sa sustina un mic concert , ca in fiecare an, si vad cum sunt aduse mai multe instrumente si niste boxe.

Stati linistiti , nu o trupa de muzica simfonica ci din contra de rock . Sunt patru baieti : Zac ,la chitara, Mark, la tobe , Nate la clape , iar in momentul in care ii simt mainile lui Davis incordate in jurul meu nici nu trebuie sa ma uit ca sa stiu ca a aparut si Jimmy.

El e solistul , brunet , cret cu ochi albastri , baiatul rau care concureaza cu echipa de fotbal pentru atentia tuturor ametitelor din scoala. Oricum nu asta e motivul pentru care ei doi sunt aproape dusmani de moarte. Sincer nici nu stiu exact , dar faptul ca Jimmy flirteaza constant cu mine rasuceste cutitul in rana.

-Nenorocitul !

Aud soapta iubitului meu chiar in momentul in care Jimmy imi face cu ochiul de pe scena si cu greu ma abtin sa nu rad. Scap totusi un zambet si ma intorc spre baiatul meu gelos.

- Stai calm , iti creste tensiunea , incerc eu sa glumesc cu el.

- Ma bucur ca ai chef de glume cand fraierul ala face pe interesantul , spune el acid , ca si cum ar fi vina mea.

- Wow , ar trebui sa plang ? Nu ne-am vazut toata vara nu am chef sa ne certam acum.

- Nici eu , spune el resemnat , dar tot o sa ii aranjez fata cretinului, continua el in soapta.

Scutur din cap si ii apuc fata il mainile mele si il sarut apasat , o parte din mine dorindu-si asta , cealalta fiind constienta ca o fac doar ca sa il calmez un pic . Limba lui se strecoara salbatic in gura mea , si realizez cat de dor mi-a fost de gustul lui de tutun si menta.

Ne desprindem din sarut chiar cand se termina prima melodie si ma abtin cu greu sa nu ma intorc spre scena. Adevarul e ca imi place de Jimmy, mereu mi-a placut, dar la fel daca ma uit acum pe strada mai vad inca cel putin zece tipi de care imi place.

Se termina si ultimele doua piese si ma trezesc singura , metaforic vorbind, cu Jessie ,deoarece toti ceilalti boboci din jur nu ma intereseaza. Davis si baietii s-au dus sa vorbeasca cu antrenorul, iar Eliza deja chinuie echipa de majorete amenintandu-le ca urmeaza primul antrenament si ca pot fii date afara din echipa.

Ma uit la ea cum gesticuleaza dramatic ca de fiecare data cu Amber langa ea si scap un chicot .

- Amuzant ,nu ? Probabil e bine sa fii sef.

- Eu ? Sefa majoretelor ? Never ! Ii spun lui Jessie , care se uita cu fata de "cum adica?"

- Oh , atunci tu chiar esti o prietena buna, zice el razand de-a binelea acum.

- Ce vrea sa insemne asta ? Intreb de-a dreptul confuza.

Jessie imi povesteste cum a auzit niste fete din echipa vorbind despre cat de mult le-ar placea sa particip si anul asta la concursul pentru postul de sefa si cum se plangeau de cat de enervanta e Eliza .

- Asta nu inseamna nimic. Mereu sunt pusa pe lista , dar renunt. Eli isi doreste mult asta , iar eu nu am atat chef si timp sa ma ocup de tot ce ar trebui, zic eu repede.

- Deci ea e capitan doar pentru tu nu vrei, ok , dar nu schimba faptul ca ai putea oricand sa ii iei locul.

- Wow, esti aici de doua ore si deja crezi ca le stii pe toate , cam stupid din partea ta ,nu crezi ?

- Poate , zis el cu ranjetul ala care deja incepea sa ma enerveze , dar in general am dreptate.

Dupa ce a terminat ce vorbit si-a mutat privirea spre mine si si-a inclinat usor capul. Fata lui se apropia tot mai mult de a mea , era ca si cum voia sa ma sarute , dar in acelasi timp ma provoca .

Wrong ChoicesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum