Vara : vacante , leneveala, somn si stat degeaba , cel mai bun timp din viața oricărui adolescent , iar din păcate pentru mine ... vara tocmai s-a terminat.
Mâine începe școala . Începutul liceului pentru unii ghinioniști , ultimul an pentru alții , iar pentru mine , care încă nu mi-am convins părinții sa ma las de școala , e penultimul an .
Totuși zic sa o luam cu începutul : 5.09.2017 (prima zi de școala).Cineva sa stingă soarele va rog.... nu? Nimeni ? Presupun ca trebuie sa ma resemnez. Cu tragere de inima si dorința de a îmi îmbratisa din nou perna ma dau in sfarsit jos din pat si ma indrept spre baie .
Dupa un dus lung si bine meritat îmi usuc parul saten, cum nu se poate mai banal la fel ca ochii mei caprui inchis , trag pe mine o pereche de jeans albi , un tricou ,o jacheta de piele rosie si ma incalt ca mai apoi sa arunc in ghiozdan un caiet si doua pixuri , cu toate ca azi nu voi scrie mai nimic.
Arunc o ultima privire in oglinda si cobor la parter , in bucatarie ,unde se afla doar Marta , bucatareasa noastra de când ma știu , deoarece părinții mei mult prea ocupati au plecat deja la birou. Ronald, soferul tatei ,ma astepta la usa garajului si dupa ce ma urc in masina pornim spre liceu.
Liceul St. Michael din New York e unul din cele mai cunoscute , in general pentru nivelul crescut de snobism generat copiii care invata aici ,cu hobby-ul principal de a goli cardurile parintilor.
Stiu ce o sa ziceti : dar tu nu esti ca ei? Ei , poate sunt , dar eu macar imi asum, iar pe langa multi dintre ei eu inca mai am scapare. Nu ma intelegeti gresit, ador liceul atata timp cat sunt înconjurata de prietenii mei, dar in general e o durere in fund.
- Am ajuns , Skyler. Ma uit catre Ronald care m-a trezit din gandurile mele profunde si ma priveste cu o fata amuzata parca spunand " Nu ai de ales. Trebuie sa te duci acolo si sa te plictisesti de moarte".
Imi dau ochii peste cap si dupa ce ma stramb in gluma cobor din masina si ma indrept spre poarta scolii. Ronald m-a adus in prima zi de scoala inca din clasa a saptea ,fiind unul dintre oameni de baza din viata mea, genul de unchi pe care nu l-am avut niciodata, pentru ca Oliver , fratele mamei locuieste in Elvetia , si oricum e un ticalos cu care nu imi place sa ma intersectez.
Curtea liceului pare mai plina ca niciodata si rad in sinea mea gandindu-ma cat de gol va fii de maine cand va incepe chiulul general, iar toti bobocii astia naivi cu care ne vom distra bagandu-i in bucluc ma fac deja sa ma simt mai bine.
Analizez incet teritoriul si ma intorc sa raspund catorva saluturi cand aud:
- Skyyyyyy !
Acel uragan brunet si imbracat din cap pana in picioare in valentino este Eliza Queen , a.k.a prietena mea cea mai buna , iar cateodata o mare durere in fund. Nu e mai inalta decat mine ,cam 1.65 , parul lung si ochii verzi mosteniti de la bunica ei fiind singurul lucru pe care il invidiez la ea.
- Nici nu ai idee cat mi-ai lipsit. Trebuie sa imi spui neaparat cum a fost in Caraibe. Spuse apropiindu-se si imbratisandu-ma.
Eu si Eli suntem prietene de cand ne-am nascut , am crescut impreuna , iar fiecare tampenie pentru care am fost vreodata pedepsita o implica pe ea si viceversa.
Daca ne pui una langa alta ai impresia ca nu avem nimic in comun. Ea pare fata fitoasa , cea care se crede cea mai buna , un fel de regina balului, iar eu par doar o tipa la locul ei care nu vrea sa supere pe nimeni.Toata lumea se lasa inselata de aparente , dar daca stai un pic sa ne cunosti realizezi ca nici ea nu e atat de sigura pe sine precum pare, facand totul perfect pentru a-si multumi familia si nici eu nu sunt o fata atat de draguta si impaciuitoare .
- Si spune-mi , te-ai vazut cu cineva ?
- Prin cineva sa intelegi ca te referi la Davis ? Am spus incepand sa merg spre intrarea in scoala.
- Si la Matt, Jenny, Tyler , Amber, Klaus si restul gastii , a spus ea incercand sa para cat mai putin bagacioasa , cu toate ca nu ii iesea.
Cine e Davis ? Ei bine el e capitanul echipei de fotbal a scolii , tipul popular , aratos , destept, fermecator , considerat de fetele de pe aici o chestie sexy pe doua picioare si din pacate pentru ele iubitul meu inca din primul an de liceu. Totusi vara asta nu ne-am vazut deloc, iar lucrurile incep sa scartaie datorita tacerii lui din ultima vreme.
- Nu ,Eliza, nu l-am vazut inca . Nu mai bine imi spui tu cum a fost vacanta ? Am zis sperand sa schimbam subiectul .
- Stiu ce faci si nu scapi asa usor . Daca nu mai merge intre voi cel mai e sa o luati pe drumuri separate.
- Cam greu din moment ce am istorie, franceza, literatura , fizica si muzica cu el anul asta, glumesc eu intimp ce insfarsit ii zaresc pe ceilalti langa una dintre mesele de ping pong unde stam noi de obicei.
- Ha ha , ce sa zic...
- Atunci nu mai zice nimic si hai la ceilalti, spun tragand-o dupa mine .
Cu fiecare pas pe care il faceam ma apropiam mai mult de Davis , iar zambetul de pe fata mea crestea. Nici nu realizasem cat de dor mi-a fost de el. Imediat ce ma vede isi deschide larg bratele in care ma arunc si il sarut jucaus , el urcandu-ma pe masa din spatele sau.
Dupa ce ne desprindem toate perechile de ochii sunt pe noi. Se pare ca avem o intrare in forta inca din prima zi. Asta e bine. Toate puslamalele astea care nu stiu inca sa isi stearga nasul trebuie sa invete cine face regulile pe aici.
Ii imbratisez pe rand si pe ceilalti, timp in care directorul incepe sa isi tine plictisitorul discurs, ochii mei ciocolatii cazand pe doua fete necunoscute. Doi tipi inalti si al naibii de aratosi stau langa prietenii mei si in ciuda frumusetii lor ce ii incadreaza perfect in tiparul gastii noastre *modestia* emana ceva misterios si periculos.
Inainte sa apuc sa realizez ce gandesc unul dintre ei e langa mine. E brunet , bine facut si cu siguranta are o postura impunatoare, cu toate astea cel mai mult sunt acaparata de ochii lui verzi sau albastrii, ce mai conteaza ca sunt frumosi oricum , in care aproape ca ma pierd. Sunt atat de diferiti de ochii caprui ai lui Davis, in care dupa atat de mult timp impreuna pot citi orice emotie.
- Tu trebuie sa fii Skyler, amorezatul asta mi-a vorbit numai despre tine, ma simt ca si cum te-as cunoaste deja, zice glumind si facandu-mi cu ochiul
- Atunci cred ca ar trebui sa ma simt prost ca eu nu stiu nimic despre tine inca..., las propozitia in aer dandu-i de inteles ca vreau sa ii aflu numele.
- Jessie Bennet ,spune el scurt si la obiect.
- Si Jessie , de unde esti ? Intervine Eliza curioasa in timp ce eu fac cunostinta si cu cealalta persoana , un tip blond ,cam tacut, pe nume Eric.
- De peste tot defapt, spune facandu-ma curioasa , parintii mei calatoresc mult asa ca nu prea am avut de ales pana acum. Dar, spune uitandu-se fix la mine , cred ca o sa vreau sa raman aici o vreme. Am auzit ca nu preai cum sa te plictisesti , corect, Skyler?
- Nici nu ai idee, raspund ranjind in coltul gurii.
CITEȘTI
Wrong Choices
RomanceUnii spun ca viata e destul de lunga ca sa iti traiesti toate visele . Ei bine, pentru Skyler ,viata ei pare acum mai scurta ca niciodata. Totul s-a schimbat, tot ce credea ca stie e acum doar o umbra a trecutului ce nu poate sfida uraganul de hao...