Capitolul 2

12 0 0
                                    

- Buna !

- Buna... ce cauti aici ? Am zis uitandu-ma la individul din fata mea ca la felul paispe.

- Pentru inceput , as vrea sa intru , iar apoi o sa iti zic si de unde am aflat adresa ta . Sunt sigur ca esti foarte curioasa , zice el pasind in hol si inchizand usa in urma lui.

- Acum ca ai intrat, zic dandu-mi ochii peste cap , de ce nu spui motivul caruia i se datoreaza prezenta ta aici? Am zis deja iritata si m-am dus spre el , care ajunsese in living si analiza poza de familie de pe perete.

- Stii , erai ma-

- La naiba , Jessie ! De ce nu spui odata de ce ai venit ca sa te pot da afara mai repede .

Gata ! Asta era prea mult . Ce naiba e cu tipul asta si de unde a aterizat ?

Mi-am dat o palma mintal pentru ca l-am lasat de la inceput sa intre in casa , apoi m-am uitat le el . Era tot acolo, ranjind .

- Ok , ok...pace. Am venit doar sa iti spun ca iubitelul tau nu poate sa mai ajunga in seara asta. A spus dand nonsaland din umeri , ca si cum era treaba lui si cel mai normal lucru din lume sa se bage in relatia noastra.

- Ok, incerc eu sa nu fac o iesire pentru ca ultimul lucru pe care il vreau e sa ii dau satisfactie.

- Ok?? Era de-a dreptul socat.

- Da. Acum ca ti-ai facut datoria de bun prieten poti sa te duci naiba inapoi de unde ai venit .

- Wow Sky, ma surprinzi . As fi crezut ca o sa raman fara cap pe umeri, rade el si se aproprie de mine .

Era iritand de aproape . Ii simteam respiratia lovindu-ma fix in fata , si parfumul scump de pe jacheta neagra de piele. Arata bine. Dar niciodata faptul ca un tip arata bine , pentru mine nu e o scuza.

- In caz ca nu observi, sunt prea tanara , bogata si frumoasa ca sa fac inchisoare . Si daca tot ti-ai indeplinit misiunea de ce nu zbori de aici.

M-am intors cu spatele la el si m-am dus sa ii deschis usa ca sa il poftesc afara . Ma uitam insistent la el spunandu-i din priviri sa plece odata, dar abia apoi am observat ca nu eu eram centrul lui de interes ci Davis care se pregatea sa bata la usa.

Sarpe nenorocit ! Ai facut-o intentionat , asta e clar , dar nu inteleg ce dracu vrea sa obtina.

- Hey... spune Davis confuz .

- Hey , frate , se baga in seama reptila asta bagacioasa , care deja era in dreptul meu. Venisem sa o conving pe Sky sa vina la petrecerea de diseara .

- Ceea ce oricum nu am sa fac , ma bag eu repede in discutie. Mersi oricum pentru efort . Pa Jessie, bat apropoul sa plece .

Cand in sfarsit am scapat de el i-am facut semn satenului sa intre . El a pasit inauntru fara sa zica nimic si am urcat la mine in camera cu el in urma. Am auzit cum a inchis usa in urma lui in momentul in care eu m-am aruncat in pat , intre perne.

Singurul lucru la care ma gandeam acum ca stiu ca Davis nu are habar de ce a vrut Jessie sa faca , este de unde a luat musafirul nepoftit adresa mea .

- Ce a fost... stii ceva , lasa aia . De ce ai vrut sa vorbim? Zice al apropiinde-se si punandu-si mana pe genunchiul meu.

De ce vreau sa vorbim ? Serios? El crede ca dupa 3 luni de tacere chiar nu avem nimic de spus ? Ce naiba.

- Poate despre faptul ca nu mai vorbim, si nu inteleg de ce ? Am zis deja obosita .

- Nu cred ca tocmai tu spui asta , ridica el tonul la mine , cand tu ai zis ca vrei sa luam o pauza in vacanta , ca vrei spatiu.

Deja se ridica in picioare si si se uita nervos la mine.

Wrong ChoicesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum