Zaten Ondan Soğudum!!

98 7 0
                                    

Pis ukala! Bu çocuktan artık tamamiyle soğumuştum...

Okulun 1.ayıydı arkadaşlarım beni Brad'le ayarlamaya çalışıyolardı ama o p*ç in dedikleriyle zaten ondan soğumuştum ayaklarıma kapansa yinede sevmem onu.Arkamdan orospu demiş.Kimse böyle düşünmüyordu sana noluyo?Moruk suratlı!.

Bu arada ondan soğumamın en büyük nedeni şu, Bizim okulda çok popiler,aşırı derecede yakışıklı,bizden 1 yaş büyük ikizler var !!! Daine&Kedrick Evans! Tanrıııım!bunlar gerçekten çok yakışıklı.Kumral havaya kalkık saçları,ela renkte gözleri dolgun dudakları ve çok uzun boyları var.Tanrı bunları özene bözene yaratmış olmalı.

**2 Hafta Önce**

Okuldan yorgun bir şekilde eve gelmiştim.Hemen üstümü değiştirip yemek yedim.Ödev yoktu ve bu akşam rahattım.Yatağıma uzanmış müzik dinlerken telefonumdan bir cızırtı geldi.Mıyışmış bir şekilde yattığım için yavaşça telefonuma uzandım ve mesaja baktım.

Kimden:Bilinmeyen Numara

Mesaj:Naber? Ben Daine.

Daine benim küçüklükten beri arkadaşım şu zamana kadar hep aynı sınıftaydık ama bu sene ayırdılar bizi her neyse galiba numarasını değiştirmişti çünkü numarı kayıtlı gözükmüyordu.

**

Cevapladım,

Ben:Dostum!Numarını mı değiştirdin sen bende kayıtlı değilsin!

Daine:Hayır,karıştırdın galiba ben senin arkadaşın olan yaşıt olduğun Daine değilim ben Daine Evans'ım:)

***

Bi dakika!!! Olamaaaz Daine Evans bana mesaj mı attı!!Amaaan tanrımm inanamıyorum!Hemen Katie'yi arayıp söyledim.Katie çığlık atıyoduu ve bende ona katılmıştım.Onun kendinden küçük birine mesaj atması demek herşeyin şok olcağı bi durum demek çünkü o biraz ukaladır bizi pek takmaz ama şimdi bana mesaj attı!!

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR!VOTE ve YORUMLARINIZI BEKLİYORUM:)

KARMAKARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin