Odadan çıktığımda Katie pistte hapın etkisinden dolayı deli gibi dans ediyodu ve bi dakka öpüşüyomuydu o. Vay be Katie yakışıklı bi çocukla delice yiyişiyodu. Rahatsızlık vermek istemedim ve kendime bi viski söyleyip kenarda içmeye başladım. Telefonum çalıyodu arayan Angela'ydı. Angela Londra'dan çok yakın bi arkadaşımdı zaten Katie'den sonra en yakınlarım Angela ve Ashley'di. Angela uzun kahve rengi lüle saçları ve bal rengi gözleriyle çok tatlı ve güzel bi kızdı, Ashley ise uzun sarı saçlarıyla,yeşil gözleriyle ve muteşem sexy fiziğyle çok taş ve sexy bi kızdı. Bu arada kendimi ve Katie yi betimlemedim. Katie'nin uzun sarıya kaçan açık kumral renginde çok güzel saçları var,gözleri açık kahverengi,fiziğide çok güzel. Benimde kumral renginde saçlarım ve yeşil renginde gözlerim var,fiziğimde düzgün. Neyse konuya gelelim. Beni Angela arıyordu hemen açtım. Alo! Kerry! Sana acil bi şey söylemem lazım!. Bende iyiyim Angele nasılsın diye sorduğun için sağol sen nasılsın?. Kerry olayı şakaya vurma bunu soramıcak kadar şaşkınım ve sana yetiştirmem gerekiyordu off! Tanrım kesin çok üzülüceksin!. Hadi Angela o zaman uzatmada söyle!. Daine biriyle çıkıyomuş. Ahahahaha ne?Artık o umurumda değil! Asıl benim sana bi haberim var!. Vayy demek üzülmedin haa?Çok iyi! Söylesene noldu?. Az önce biriyle yattım!. OHA Ohaaa kimle?Nasıl?Nerde?. Barda bi çocukla,barın bi odasında!. İnanamıyorummm ama benim şimdi kapatmam lazım bebeğim kapatıyorum öptüm by by!. Öptüüüm by.
**
Arkamı dönüp baktığımda Katie pistin ortasına kusmuştu. Salak kız bu kadar içerse olacağı bu. Hemen kaldırıp eve götürdüm evde de kustu. Pijamalarını giydirdim,makyajını silip yatağa yatırdım. İkimizde çok yorulmuştuk. Katie bana dönüp; Biliyormusun Kerry bakireliğimi bozdum!. Ahahah sende mi?. Nasıl yani sende mi bozdun?. Evet bende ahahahaha!. Çak o zaman!!!!!!!!
**
Sabah uyandığımda Taylor günaydın mesajı atmıştı. Nasıl yani?Ben onun bi gecelik aşkı değilmiydim???
**
Hemen ilk Calvin'i sonrada Austin'ı aradım((ikisi benim en yakın erkek arkadaşlarım)) ikisine Taylor'u tanıyıp tanımadıklarını sordum. Çünkü onları Londra'nın barlarında hergün dolaştıkları için herkesi tanıyolar genelde ama ikiside tanımıyodu. Size Londra'da neden bu kadar çok arkadaşım olduğunu söyliyim: Ben İrlanda'ya 1 yıllığına babamın işi yüzünden gitmiştim ama tüm arkadaşlarım Londra'daydı yani Londra benim doğup büyüdüğüm şehir.
**
Taylor'a sanada günaydın diye karşılık verdim. Cevap olarak da akşam yine aynı yerde saat 22:00'de buluşalım kaldığımız yerden devam ederiz;). Yazdı bende hiç düşünmeden tamam diye karşılık verdim.
BU BÖLÜMDE DAHA ÇOK TANITMA OLDU AMA DİĞER BÖLÜMLER DAHA İYİ OLUCAK. VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM:) 150 OKUNMA OLUNCA YENİ BÖLÜM GELİCEK :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAKARIŞIK
Teen FictionHayatında yeni değişiklikleri olan bir genç kızın kişiliğini bulmaya çalışırken ki karmakarışık hayatı...