Prologue

110 4 0
                                    

PROLOGUE

Define SNOB:

A snob is someone who believes that some people are inherently inferior to him or her for any one of a variety of reasons, including real or supposed intellect, wealth, education,ancestry, taste, beauty, nationality, etcetera. Often, the form of snobbery reflects the snob's personal attributes. For example, a common snobbery of the affluent is the belief that wealth is either the cause or result of superiority, or both.

Define FRIENDLY:

Friendly means acting in a non-threatening manner toward and/or showing kindness to someone, as a friend would behave. Thus friendly implies a mode of friendship as distinct from amiable or genial. Professional service is expected to be amiable or genial but not necessarily friendly. The opposite is unfriendly or even hostile.

Bakit minsan may mga taong hindi tayo mapansin.

Nakikipagkaibigan lang naman tayo eh.

Pero bakit kahit ilang beses na nila tayong i-reject sa friendship na ini-o-offer natin.

Nagpupumilit pa din tayo minsan.

Pero paano kung sa pagtitiyaga mong iyon ay nakuha mo din ang loob niya.

Na naging close pa talaga kayo.

Ang saya siguro nun kasi napatunayan mo na ikaw talaga si Ms. Friendly.

Kasi

Ang dating SNOB na kilala ng lahat ay natuto ng makihalubilo sa iba pang tao sa paligid niya.

Ngunit paano kung dahil sa bagay na yun e madaming pagbabagong magaganap sa buhay mo?

Willing ka ba na tanggapin ang mga pagbabagong yun?

O ipaglalaban mo kung ano ang gusto mo para sayo?

Gagawin mo ba ang mga bagay na nakasanayan mo? 

For the SECOND TIME AROUND?

Second Time Around ~ O N  H O L DTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon