(Zawgyi)
Mr.Kim တညလံုး Yuchun လာေျပာတဲ့ကိစၥကို စဥ္းစားေနမိတယ္... Yuchun ကို ကိုယ့္သားအရင္းလို ခ်စ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ သူ႔ကိုလဲပံုစံသြင္းၾကည့္တာပါ... အမွန္ေျပာရရင္ Yuchun လိုလူမ်ိဳးကို သာမန္ေကာင္ေလးတေယာက္နဲ႔ လက္ထပ္သြားမွာကိုလဲ မလိုလားတာပါတာေပါ့...
သားျဖစ္သူ Jaejoong ကလဲ ငယ္ေသးေတာ့ Yuchun ေစာင့္ေရွာက္ေပးမွျဖစ္မွာ... တကယ္လို႔ Yuchun အိမ္ေထာင္ျပဳသြားရင္ သူစိမ္းေတြျဖစ္သြားၾကၿပီေလ... လုပ္ငန္းတူခ်င္းစီးပြားေပါင္းလိုက္မွပဲ
သူတို႔ဆက္ပတ္သတ္လို႔ရမွာ....Yuchun ကေတာ့ သူ႔ခ်စ္သူနဲ႔လက္ထပ္ခြင့္ မရတဲ့အတြက္ေက်နပ္ပံုမရ... နည္းနည္းေလာက္ျပန္ေခ်ာ့ၿပီး နားခ်ရင္ေတာ့ ရေကာင္းရသြားမွာပါ... အဲဒီ့အစား သူ႔ေကာင္ေလးကိုပညာေတာ္သင္ ေစလႊတ္လိုက္ၿပီး ဘြဲ႕ရလာရင္ လက္ထပ္ေပးမယ္ဆိုရင္ေရာ...??
Mr.Kim အမ်ိဳးမ်ိဳးစဥ္းစားရင္း Yuchun ရဲ႕ အခန္းဆီသို႔တေရြ႕ေရြ႕ေလၽွာက္လာခဲ့တယ္.. ပံုမွန္ဆိုအိပ္ယာထေစာတတ္တဲ့ Yuchun က ဒီတခါေတာ့ေနာက္က်ေနျပန္ၿပီ... Yuchun ကိုႏႈိးၿပီး မနက္စာအတူတူစားၿပီး စကားေတြဘာေတြ ေအးေဆးေျပာဦးမွလို႔ Mr.Kim စိတ္ကူးလိုက္မိတယ္...
"Arjuma..!! Joongie ေရာ မႏိုးေသးဘူးလား..?"
အိမ္အကူအေဒၚႀကီးကို ေလွကားထိပ္မွာေတြ႕ေတာ့ Mr.Kim သတိတရေမးလိုက္ေသးတယ္... တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားျဖစ္တဲ့ Jaejoong က ႏိုးတဲ့အခ်ိန္ပံုမွန္မရွိတတ္... အတန္းရွိရင္ေတာ့ေစာႏိုးတတ္ၿပီး တခါတေလက်ေတာ့လဲ တညလံုးစာလုပ္ၿပီး ေနျမင့္တဲ့အထိ အိပ္ေလ့ရွိတယ္ေလ...
"မေတြ႕ေသးဘူး ၾကည့္ရတာမႏိုးေသးတာထင္တယ္"
Mr.Kim လဲေခါင္းညိတ္လိုက္ၿပီး အိမ္ေပၚထပ္ကိုတက္လာလိုက္တယ္... Yuchun နဲ႔ Jaejoong ရဲ႕အခန္းက အိမ္ေပၚထပ္မွာျဖစ္ၿပီး Mr.Kim ကေတာ့ သူ႔ဘာသာေအာက္ထပ္မွာ တခန္းေနတာပါ..
"သားေရ Yuchun...!!!"
Mr.Kim တံခါးေခါက္ကာေခၚေပမယ့္ အခန္းထဲကေနတုန္႔ျပန္သံမၾကား... ၾကည့္ရတာအိပ္ေပ်ာ္ေနေသးတာထင္တယ္.. တံခါးလက္ကိုင္ဖုကိုလွည့္ၾကည့္ေတာ့လဲ အလြယ္တကူပြင့္သြားတာေၾကာင့္ Mr.Kim လဲ တြန္းဖြင့္လိုက္ကာ အခန္းထဲသို႔ၾကည့္လိုက္တယ္...
YOU ARE READING
REVENGE [Completed]
FanfictionLove is Dangerous bcoz u have to choose Someone u know is going to be Good to u and Treat u with Respect. If u choose the Wrong Person then it will Break ur Heart. (ZAWGYI + UNICODE)