(Zawgyi)
အျပင္ကေန အဆက္မျပတ္ ဘဲလ္တီးသံေၾကာင့္ Yuchun အိပ္ေပ်ာ္ေနရာမွ လန္႔ႏိုးသြားရတယ္... အခ်ိန္ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ညေနေတာင္ေစာင္းလုေနၿပီ... ၾကည့္ရတာ Changmin က သူ႕ကိုအိပ္ေဆးေတြ တိုက္ထားတယ္ထင္တယ္...
အတန္ငယ္မူးေနာက္ေနာက္ျဖစ္ေနတဲ့ေခါင္းကို ၾကည္လိုၾကည္ျငား အသာခါယမ္းလိုက္ရင္း Yuchun အိပ္ယာေပၚကေန ထလိုက္တယ္... အိပ္ယာေဘးကဖုန္းကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ power off ေနေလၿပီ... အျပင္ကလဲခုထက္ထိ အဆက္မျပတ္ဘဲလ္တီးေနဆဲ... Changmin တေယာက္လဲ ဘယ္ေရာက္သြားလဲမသိ... ေဈးေတြဘာေတြမ်ား သြားဝယ္ေနေလသလား...
"Park Yuchun အခုတံခါးဖြင့္ေပးပါ"
အျပင္ဘက္ကလူကို ေသခ်ာသဲကြဲစြာျမင္ရေတာ့မွ Yunho ဆိုတာသိလိုက္ရတယ္... Yuchun အတန္ငယ္ေတာ့ အံ့ဩသြားတယ္... ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ Yunho ပံုစံက အတန္ငယ္အလ်င္လိုေနသလို ျဖစ္ေနတယ္ေလ..
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ Yunho...?"
"Jae ဘယ္မွာလဲ.. ခင္ဗ်ားတို႔သူ႕ကို္တခုခုလုပ္လိုက္တယ္မလား... အခုခ်က္ခ်င္း ထုတ္ေပးပါ"
Yuchun ႐ုတ္တရတ္မို႔နားမလည္... ျခံတံခါးကိုလဲဖြင့္ေပးလိုက္တာေၾကာင့္ Yunho က ေျပးဝင္လာၿပီး Yuchun ရဲ႕အက်ႌစကို္ လာဆုပ္ကိုင္ရင္း ေဒါသတႀကီးနဲ႔ ေျပာေနတယ္...
"ငါနဲ႔ဘာဆိုင္လို႔လဲ... အခုသူကဘာျဖစ္တာလဲ.. ငါေတာင္ခုမွအိပ္ယာက ႏိုးလာတာကို"
Yuchun ကိုက္ခဲေနတဲ့ေခါင္းကို္ လက္နဲ႔အသာဖိရင္းေျပာေတာ့ Yunho သူ႕အက်ႌကို္ ဆုပ္ကို္င္ထားရာကေန လႊတ္ေပးလိုက္တယ္... Yuchun ပံုစံကလဲ တကယ္ပဲခုမွႏိုးလာတဲ့ပံုစံ ျဖစ္ေနတာကိုး... ဒါဆို Jae က ဘယ္မွာလဲ...?? CCTV မွာၾကည့္မိေတာ့ ေနာက္ဆံုးေတြ႕တာက ကားပါကင္မွာ.. ဒါေပမယ့္ သူ႕ကားက ေနရာမပ်က္ရိွေနၿပီး လူကေပ်ာက္သြားတာ...
"ခင္ဗ်ားတကယ္မသိဘူးလား...?? Jae ကို ခင္ဗ်ားျပန္ေပးဆြဲထားတာ မဟုတ္ဘူးလား...??"
"ငါကသူ႕ကို္ဘာလို႔ျပန္ေပးဆြဲမွာလဲ... ငါတို႔ဘာသာ ေအးေဆးေနေနတာပါကြာ... မင္းတို႔တရားဥပေဒအရ တရား႐ံုးမွာေျဖရွင္းမယ့္ေန႔ကိုပဲ ေစာင့္ေနၾကတာ"
YOU ARE READING
REVENGE [Completed]
FanfictionLove is Dangerous bcoz u have to choose Someone u know is going to be Good to u and Treat u with Respect. If u choose the Wrong Person then it will Break ur Heart. (ZAWGYI + UNICODE)