(Zawgyi)
Yuchun လက္မွတ္ထိုးရမယ့္ ဖိုင္တြဲတထပ္ကိုယူကာ CEO ႐ံုးခန္းရိွရာသို႔ ထြက္လာခဲ့လိုက္တယ္... အရင္ကဆို သူ႕မွာအာဏာအျပည့္ရိွတာေၾကာင့္ အၿမဲကိုယ္တိုင္ဆံုးျဖတ္ ကိုယ္တိုင္လုပ္ေနက်...
အခုေတာ့ လုပ္ရတဲ့အလုပ္ေတြကသာ ေလ်ာ့မသြားတယ္... ကိုယ္ပိုင္ဆံုးျဖတ္ခြင့္ကေတာ့ သူ႕ဆီမွာမရိွေတာ့ေပ... Jaejoong ဆံုးျဖတ္ေပးမွ လက္မွတ္ထိုးေပးမွ အတည္လိုျဖစ္ေနၿပီေလ...
Jaejoong ဘက္ကေတာ့ ဘာလုပ္လုပ္ ကိုကို႔သေဘာလို႔သာေျပာေနတာ တကယ္တမ္းေတာ့ လုပ္ပိုင္ခြင့္အကုန္လံုးက သူ႕လက္ထဲမွာ...
ေနာက္က်ိညစ္ညဴးေနတဲ့စိတ္ေၾကာင့္ Yuchun သက္ျပင္းေမာတခုကိုခ်ကာ CEO ႐ံုးခန္းတံခါးကို ေခါက္လိုက္တယ္... ဒီတိုင္းတြန္းဖြင့္၀င္လဲရရဲ႕သားနဲ႔ Yuchun တမင္စည္းတခုထားလိုက္တယ္...
အထဲကေန Jaejoong ရဲ႕၀င္ခဲ့ပါဆိုတဲ့ အသံၾကားမွပဲ Yuchun ၀င္သြားလိုက္တယ္... Jaejoong က ခံုမွာက်က်နနထိုင္ကာ ဂိမ္းေဆာ့ေနေလရဲ႕... သူ႕ေရွ႕မွာေတာ့ ဟုတ္တိပက္တိနဲ့ စာရြက္စာတန္းေတြ ခ်ထားတာပဲေလ... တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ဘာမွမလုပ္တတ္...
"Joongie ဒီမွာလက္မွတ္ထိုးရမယ္"
Yuchun ခံုေပၚခ်ေပးလိုက္မွ Jaejoong သူ႕ဖုန္းကေနအာ႐ံုလႊဲကာ ဖိုင္တြဲေတြကိုငံု႔ၾကည့္ေလတယ္...
"ဒီေနရာေလးမွာလား...??"
လက္ေလးေထာက္ျပကာေမးေနတဲ့ Jaejoong ေၾကာင့္ Yuchun ခုနက စိတ္႐ႈပ္ေနတာေတြ ေပ်ာက္သြားရျပန္တယ္... Jaejoong က သိပ္ၿပီးအျပစ္ကင္းစင္ကာ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလြန္းေနတယ္မလား...??
"အင္း ဟုတ္တယ္ အဲ့ဒီေနရာမွာ"
Jaejoong ေဘာပင္ရွာေနလို႔ Yuchun ကပဲ သူ႕အိတ္ထဲကေဘာပင္ကို ထုတ္ေပးလိုက္ရတယ္... ဖိုင္တြဲေတြမွာလက္မွတ္ထိုးေနတဲ့ Jaejoong ကို Yuchun ဒီတိုင္းေလးပဲ ထိုင္ၾကည့္ေနလိုက္တယ္.. ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ လက္ထပ္ၿပီးရင္က စီးပြားတူေတြျဖစ္သြားမွာပဲဆိုေတာ့ အိမ္မွာပဲေခ်ာ့ေမာ့ထားခဲ့လို႔ ရေကာင္းပါရဲ႕...
အခုေတာ့ အလုပ္မယ္မယ္ရရမရိွတဲ့သူက Yuchun ဘယ္သြားသြားတေကာက္ေကာက္ လိုက္ေနေလေတာ့ Changmin ဆီကိုေတာင္ သြားမေတြ႕ရတာ ၾကာေနေလၿပီ...
YOU ARE READING
REVENGE [Completed]
FanfictionLove is Dangerous bcoz u have to choose Someone u know is going to be Good to u and Treat u with Respect. If u choose the Wrong Person then it will Break ur Heart. (ZAWGYI + UNICODE)