,, Dělej vstávej! Škola!"řve na mě sestra. ,, Děkuju za milé probuzení! A teď vypadni z pokoje, a vyřiď mámě že už se jdu oblíkat!"řeknu jí. Ona si jen veselé pochoduje pryč. Bozee co to mám za sestru?! Vstala jsem z kpostele, a vzala si na sebe černo bílé triko, tmavě modré džíny. Potom jsem putovala do koupelny, kde jsem si dala korektor, abych zakryla své kruhy pod očima, pak jsem si dala řasenku a namalovala obočí, a na konec matnou rtěnku od LACURA (reklama!!:D). Všechno jsem nechala na "stole" v koupelně, a sebehla schody. ,,Ahoj mamii!"řekla jsem. ,,No ahoj zlatíčko"řekla mi a dala mi pusu na tvář. ,,Kde je Hell?"zeptala jsem se. ,,Ta šla zase spát"řekla máma a já se zasmála. ,, Nechceš snídani?"zeptala se mamka. ,,Ne, díky, za chvíli tu maj být"hned jak jsem to dorekla, tak jsem slyšela troubení. ,,Co? Kdo troubí?"zeptala jsem se. ,, Máma šla k oknu a podívala se. ,,To je pro tebe, běž"řekla mi. Já ji obejmula, a popadla můj batoh, nazula černý vansky. Otevřela jsem dveře, a uviděla jsem Gunnatseňátka, na motorkách!? Marcus měl černou, a Martinus bilou. Za Martinuse se držela Leo, takže já pojedu s Marcusem. ,,Ehm, Ahoj?"řeknu. Leo sleze s motorky, a obejme mě. ,, Ahoj!"řekne Leo. ,,No ahoj!"řeknou Kluci a taky mě přišli obejmout. ,, Takže, Leo jede se mnou, a ty s ním"řekl Martinus. ,,Em, Dobře?"řeknu. Marcus si sedl na motorku, a podal mi helmu, kterou mi následně pomohl zapnout.
***********************************
,, Takže děti, udělala jsem nový zasedací pořádek"řekla.Nakonec to dopadlo tak že já sedím s Leou, a za námi dvojčata. Pořád nás kopou nohou do prdele. ,, Angel, pojď k tabuli!"řekne učitelka. ,,Do prdele"zakleju. Dvojčata, a Leo, a Edward s Danielem a Christi, SE začnou smát, protože seděli nejblíž a slyšeli to. ,,No, Jen pojď"řekne učitelka. Přišla jsem k tabuli, úča mi nadiktovala příklad, který jsem naštěstí spočítala správně. ,,No dobrá, jde vidět že se na učivo připravuješ, a co kdyby nám to šlo spočítat jedno dvojčátko?"navrhla učitelka. Oni oba zakroutili hlavou, že ne. ,,Tak pojď Martinusi"řekne učitelka. Martinus se neochotně zvedle, a pomalým krokem kráčí k tabuli. Když byl půl metru ode mě, tak se na mě podíval vzhledem 'pomoc mi'. ,, Martinusi, to číslo vydělíš tím čím ti řekne, pak to rozdělíš na dva, a vynasobíš tím čím jsi dělil, a jenom napíšeš rovnici" pošeptala jsem mu. ,,A tohle si mám jako pamatovat?"zeptá se udiveně. ,, Hodně štěstí, Martinusatko"řekla jsem a poplácala ho po rameni, a šla na svoje místo. ,,No ty vole, dobře ty!"řekne Leo. Nad tím jsem se musela zasmát. ,,Hej, Ang"zavolal na mě Marcus, a nezapomněl mě kopnout do prdele. Já se na něj otočila a mačká hlavou. ,,Přespíte u nás?"zeptal se mě. ,,Jo, řekni jo!"začala na mě mluvit Leo. ,,Tak jo, ale ještě se zeptám mamky."řekla jsem a Marcus jen přikývl. Otočila jsem se zpět, a věnovala se učivu.
,,Tak děti, můžete na objet"řekla nám učitelka, a všichni jsme nahodili sprint. Popadli jsme tác, a vzali si jídlo. Já si vzala bramborovou kaši, s nějakým masem. Christi, Daniel, Edward, a dvojčata a samozřejmě Já a Leo. ,,Tak co? Nějakej kluk v tvém srdíčku?"zeptá se Christi. ,,Pro Mendese a Biebra, je místo vždy"řeknu a všichni jsme se zasmáli. ,,Jop, a my spíme u kluků taky, řekl Daniel. ,,A ty Christi?"zeptá se Leo. ,,Ne, já nemůžu"řekla. ,,To nás chceš nechat se čtyřma klukama?!"řekla jsem. ,,No. .. už to tak bude"řekla.
,,Ahoj mamíí! Je tu návštěva!"zařvala jsem. První kdo příběh byla Hellinka. Ta skočila Marcusovi do náručí. ,,Taky tě ráda vidím ségra"řekla jsem. ,,Já tebe taky"odpověděla mi. ,,No ahojte kluci, a Leo"řekla máma. Všichni ji zborove pozdravili. ,, Mami, já budu spát u dvojčat, dobře?"zeptal jsem se. ,, Dobře, na tady máš věci a nějaký peníze"řekla a podala mi tasku, a money. Dala jsem Hell pusu na tvář, a mámu obejmula, a šli jsme ke Gunnarsenum. ,,Kde jsou vlastně vaši rodiče?"zeptal se Ed. ,,Jeli na chatu, a vzali i Emmu"řekl Marcus. My jen přikývli. ,,A co budem dělat?"zeptal se Daniel. ,,No, máme tu dvě holky, a jsme čtyři kluci, tak nám to dneska asi nevijde"řekl Marcus, a kluci se začali smát. My šli dál jako kdyby jsme je neznali.
Po dlouhé náročné cestě, jsme se dostali ke dvojčatům. A věřte mi, ta cesta s těmi čtyřmi debilama, byla fakt náročná! ,,Tak hele, vy udělejte popcorn, a my vybereme film"prohlásil Ed. My přikývli a šli do kuchyně.
Promiňte že je ta kapitola krátká, ale já jsem unavená, takže se mi chce spát. Zítra asi bude další.
Tak co? Páčí?
Miluju vás!
HEY BAE! 💞💞
ČTEŠ
Forever? Together?
FanfictionJe to příběh o dvou dívkách, které se kamarádi s Marcusem a Martinusem. Ve škole si je nikdo moc nevšímá, jen Gunnarseni, a jejích kamarádi... Jestli chceš vědět jak to dopadne, tak čti!!