Ale... Srazilo ji auto. Začal jsem křičet volal jsem sanitku.
Ang je v kómatu, a já jsem na tom totálně v prdeli. Ona se musí probudit!. ,,Macu..." Řekl Martinus å přisedl si ke mě. Otočil jsem na něj hlavu, a čekal jsem co za moudro z něho vypadne ,, Miluješ jí?"zeptal se, já to říkal moudro... Ale počkat tohle je normální otázka. ,, Já nevím, cítím se s ní tak suprově, s žádnou holkou jsem se tak necítil"řekl jsem a hlavu si dal do dlaní. ,, Miluju jí"řekl jsem. ,, Vidíš brácha, já ti to říkal, až se probudí tak ji to musíš říct"řekl. ,,Ne, má Dana"řekl jsem. ,, Jseš ty normální? Oni spolu chodí ale viděl jsi co jí udělal Dan? Přeci ji znáš, ona podvod nikdy nepromine"řekl martinus.
Teď sedíme u Emily (máma Ang).
,, Bože"vydechla když se dozvěděla co se stalo, začala brečet táta a máma ji začali uklidňovat. Mě do náručí vlezla malá Hell. Objal jsem ji a poslouchal jsem její moudra, začala mi něco povídat a já na ní Koukal. Tolik se podobá Emmě, její zeleno hnědé ocicka, prostě kopie až na vlasy. Emma je na zrzavý a ona hnědý. ,,Jee Emmo!"zapištěla když uviděla mojí malou sestru. Slezla že mě a šla si s Emmou hrát.O týden později
Po týdnu se nic nezměnilo, až na to že jsem si uvědomil že Ang doopravdy milují. Co když se neprobudí? Nedokážu bez ní žít! Ona je moje všechno.Otevřel jsem dveře a vešel do pokoje Ang, Ležela na posteli celá bledá. Sedl jsem si na židli co byla u postele, a chytil jsem ji za ruku. ,,Prosím, Ang, probuď se mi, bez tebe to tu nedám " řekl jsem zoufale. Bože, já nevím co budu dělat, musí žít je moje všechno.
Někdo zaťukal na dveře. Do pokoje vešla sestřička. ,,pane, měl by jste jit, návštěvy už končí " řekla. Jen jsem odkejval hlavou, dal pusu na čelo, Em, a šel domů.
,,Kde jsi byl?"zeptala se máma ,,je pozdě " vynadala mi. ,,byl jsem u Ang" řekl jsem. ,,chybí ti?" Zeptala se. ,,jo, moc, nedám to tu bez ni, ona je moje všechno" řekl jsem, a položil hlavu do dlaní. ,,Marcusi, ona se probudí, je silná" řekla a pohladila mě po vlasech. ,,Ano, je silná, ale leží tam uz dva týdny, co kdyz tam bude ležet mesicemi?" Rekla jsem. ,,Věř, a nebude" rekla máma. ,,Marcusi zitra do skoly nejdi, budeš tam k ničemu, a ted jdi do postele, a odpočiň si" řekla a dala mi pusu do hlavy ,,děkuju " řekl jsem a šel na horu.
,,byl jsi u ní, že?" Zeptal se Martinus ,,byl, a úplně na hovno" řekl jsem. ,,neboj probudí se" řekl. ,,Doufám "rekl jsem, a sedl si na postel. ,,Hádej, koho jsem pozval ven, a rekl mi ne?" Rekl se smíchem v hlase. ,,naší třídní "Barbie" " řekl jsem, a nad barbie jsem úděl uvozovky. ,,Jo" řekl. ,,Ty nejedeš po Leo?" Zeptal jsem se. ,,Já nevím, jsme kámoši" rekl. ,,To největší kokot, jak já" řekl jsem a zavrtěl hlavou, ze strany na stranu. ,,No dobře, jdu do sprchy" řekl jsem a přešel ke skříni, kde jsem si vzal boxerky, a namířil do koupelny.
Vzal jsem fén a začal si fénovat vlasy. Pořád myslím na Emmu. Na moji princeznu, která si leží v nemocnici bezmocná, a hledá jak prdel.
Ráno jsem se probudil, a podle toho ticha, jsem usoudil, že nikdo není doma. Je mi totálně na hovno. Pořád na ní myslím. Už nic mi nepomůže, seru na všechno. Oblékl jsem si kalhoty, a triko, uchopil vak, a sešel schody.
Popadl jsem vodku, a hodil ji do vaku, a šel na moje oblíbené místo. Tam jsem dřív chodil, když jsem měl problémy a hodně jsem se trápil, třeba jako teď.
Sedl jsem si na trávu, otevřel vodku, a začal pít. Můj život nemá cenu. Emma se už stejně neprobudi. Na co teda žít.
Dneska se nechystám domů, budu tady. Vlastně ani nevím jestli se vrátím.Martinus
Bože, kam šel Marcus? Máma s tátou jeli na policii, a ja hlídám malou Emmu. NemÁm vůbec ponětí kam šel. Ale jak ho znám, tak může udělat něco strašného. Už dvacetkrát jsem mu volal a psal, ale on nic. Ale cítím že žije.Emma
Otevřela jsem oči. A došlo mi kde jsem. Pomálu jsem zmackla to tlačítko, aby přišla sestřička.Cus lidi 😍
Líbí?
Tak co, jak dopadne Marcus?
HEY BAE 💓
ČTEŠ
Forever? Together?
FanfictionJe to příběh o dvou dívkách, které se kamarádi s Marcusem a Martinusem. Ve škole si je nikdo moc nevšímá, jen Gunnarseni, a jejích kamarádi... Jestli chceš vědět jak to dopadne, tak čti!!