Hned ke mě přiběhla sestřička a začala se mě vyptavat.
Po půl hodině ke mě jeli Mac a Tinus moje mamka Emma a sestra.
,,Jezisi, zlaticko moje" přiběhla ke mě má mamka a začala mě objímat.
Se všemi jsem se objala a na konec ke mě přišel Martinus. ,,Ang, Marcus někam utekl" řekl a sklopil hlavu. ,,Co? Kam?" Řekla jsem. Byla jsem úplně v rozpacích. ,,Právě že nevíme"řekl. ,,Ale vrátí se, on tě miluje"řekl a chytil mě kolem ramen. ,,On mě co?"řekla jsem. ,,Miluje tě, ty jeho taky, neříkej že ne, nežli sama sobě" ,,Máš pravdu"řekla jsem a opřela se o jeho rameno.
Ostatní odešli, protože už bylo na čase. Chybí mi Marcus, chybí mi jeho teplá objetí, jeho úsměv. Chybí mi celej. Neodpustím si pokud se mu něco stane. Ukapla mi jedna neposlušná slza, kterou jsem si hned utrela.
Marcus
Nevím, nic nevím. Mám se vrátit? Chci ji vidět. Mít u sebe, mojí lásku. Chybí mi. Ukapla mi slza a za ní další slzy. Bože. Jsem takový vůl. Chybí mi má Ang. Já fakt nevím jestli se mám vrátit. No uvidíme.Ráno z pohledu Ang
Probudila jsme se okolo osmé hodiny.Pořád myslím na Marcuse. Já ho miluju. On se prostě musí vrátit. Já bez něj tady nepřežiju.
Marcus
Ještě jednou jsem se napil a odhodil prázdnou flašku. Kurva, mě bolí hlava. Hehe, proč se ten strom hýbe a kde do pice jsem? No nic no.Martinus
Hned ráno jak jsme vstali, tak jsme šli samy hledat Marcuse, protože policie na to nějak sere.Už ho hledáme asi hodinu a pořád nic. Vůbec netušíme kde může být. Ach jo.
Byly jsme skoro všude. Nebo teda VŠUDE.Tady je další díl a je ukrutně kratkej.
Mám vás ráda.
HEY BAE.
ČTEŠ
Forever? Together?
FanfictionJe to příběh o dvou dívkách, které se kamarádi s Marcusem a Martinusem. Ve škole si je nikdo moc nevšímá, jen Gunnarseni, a jejích kamarádi... Jestli chceš vědět jak to dopadne, tak čti!!