The End

1.1K 132 21
                                    

Dlho som rozmýšlal ako mu to povedať a či mu to vôbec povedať. Rozhodol som sa že budem mlčať a len mu dám ručne napísaný list.

Prepisoval som niekoľko krát všetko a možno som tam toho napísal aj to čo som nemal. Napísal som tam všetko. Osud už rozhodne ako to bude ďalej... je to na osude.

List
Drahý Taehyung
Deň u mňa nezačína zobudením ako ostatným. Môj deň sa začína až keď ty prídeš do triedy a venuješ mi ten svoj nádherný úsmev. Až vtedy sa pre mňa začal deň lebo bez teba nežijem. Bez teba môj život nemá zmysel.
Moje telo ztuhlo keď poprvý krát som ťa uvidel, keď podruhý krát som ťa uvidel a vlastne vždy keď ťa vidím.
Moje telo ztuhlo keď som poprvý krát počul tvoj anjelský hlas, keď som podruhý krát započul tvoj hlas a vždy keď počujem tvoj hlas tak ztuhnem.
Nech urobíš čokoľvek tak ja ztuhnem a mám po tele zimomriavky.
Čo chcem týmto všetkým povedať je to že ty si pre mňa všetko Kim Taehyung a chcem aby si vedel, že ťa milujem.

S Láskou Jeon Jungkook

Na druhý deň keď vošiel do dverý mi venoval nádherný úsmev ako vždy. V triede sme boli sami dvaja a tak som ku nemu zbabelo pribehol a podal mu list. On ma pozdravil no ja som sa na neho len prekvapene pozrel a sklonil som hlavu. On si začal čítať list a vtedy mi začali tiecť slzy s predstavy že stratím to jediné čo mám.

Hlavu som mal sklonenú. Nevedel som ako sa Taehyung tvári a ani som to vedieť nechcel. Alebo chcel? Boli to zmiešané pocity.

Cítil som, že ma niekto objal. Zarazene som pohlad zdvihol na danú osobu. Bol to on. Mňa objímal Kim Taehyng. Ten úsmev čo každé ráno vidím z diaľky som teraz videľ z blízka. Neudržal som sa a dal som mu malý letný bozk no potom som si uvedomil čo som vlastne spravil.

,,J..ja...prepáč mi to."Vytrhol som sa z jeho objatia a so slzami som chcel odísť no tesne pri dverách ma chytila čiasu ruka. Jeho ruka.

,,Ja vôbec neviem za čo sa ospravedlňuješ láska."povedal svojím anjelakým hlasom, pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma.

,,Jungkook neutekaj mi. Aj ja ťa milujem a chcem žiť len pre teba."

Keď sa Lisa snaží byť hlboká... a vôbec nevie či jej to ide alebo nie. No nevadí ja dúfam že sa vám tento príbeh páčil a aj vás zaujal. Je to niečo nové čo som ešte neskúšala čiže berte s rezervou. Chcela by som vedieť vaše názory na tento príbeh. Za každý koment a vote ďakujem ♥

~Lalisa

He's My Everything//VKookTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang