Bab 2

863 27 8
                                    

Mia pun pergi ke shopping mall untuk membeli barangan sebelum akad nikahnya yang akan berlangsung pada 1 minggu dari skrng .

Di mall mia binggung mencari baju yang sesuai , high heel dan sebagainya . tiba tiba , mia terlangar seorang lelaki kacak lalu mia terpegun melihatnya . "erk sorry , i didn't mean to hit you " kata mia dengan muka 10 sennya .
"It oky , lagipun u mcm sibuk nak cari sesuatu so tak hairan la sampai telanggar i kan " kata lelaki itu

"Dah la kacak , bergaya , baik pulak tu .. Hemm kalau lelaki ni yang kahwin aku pun takpee la kan " desus hati mia .

"Ermm , miss are you oky ? " kata lelaki itu

Mia masih lagi berangan angan .

"Miss? " kata lelaki itu sekali lagi

Mia pun terbangun dari angan angannya lalu meminta no lelaki itu . katanya sekadar crush crush jer .

"Emm , boleh minta no u tak ? " kata mia dengan muka yang sedikit malu .

Lalu lelaki itu bagi nombor hp nya lalu mengucapkan slmt tinggal kepada mia .

Selepas saja mia pulang dari shopping mall , mia terus whatsapp lelaki itu .

"Hey , do you remember me ? " -via mia
"Of course laa , takan i tak kenal kot muka 10 sen " via crush
"Eh eh , memperli yehh" via mia
"Haha , oky la bye ! I nak jalan ni pergi jumpa bakal wife i" via crush
"Arh ? U nak kahwin dah ke ? " via mia
"Yup , bye . "

Mia pun mengigit kukunya sambil berkata dalam hati "eeeh , handsomenyee tapi malang la die tu dah nak kahwin . eh eh jap , eee gatal la awak ni kan mia , awak sendiri pun akan berkahwin jga kan , erm tapi kalau hodoh orangnye mcm mane , heshhh !  " lalu mia mencubit pipi sendiri .

To be continued ..

Suamiku Mr.Stylo ❤ | OGWhere stories live. Discover now