Multi : Meriç
×××××××××××××××××××××××××××××
- Başak âşkim bitanemm.
- Hani 1 dilek şeysi var ya hani Heh aşkım onu gerçekleştirelim .
BAŞAK - Ya demin şapkayı aldın olmaz banenegggg.
- Ben sana dilegimi yap demedim ki gezikali hep kaniyon hihihi.
Kizin gözleri ateş fişkiriyo öldürcek şimdi bu kız beni kicima terlik yiyemicem için kesin kicima vurcak .
Başak - Eve gidelim görüşcez kızım bittin sen söyle zikkim.
- Knkcim benim Çakmak yokta şey etcektim .
Gözlerine baktikca gebercem . Gözlerimle Basak'a erkek mafyayi göstererek .
- Hadi canım ordan Çakmak iste .
Başak - Bende bişey sandım ya altüstü Çakmak .
- Hadi hadi beybisi 👉 yol burda .
Başak - Bende birşey istiyonuz sanıyom hade kaçtım.
- Kızlar bu kız çok saf ya şimdi sizin dileginizi onların dudaklarında alabilir mi .
Hepberaberce çatlak kocakarilar gibi gülme krizine girdik.
- Kızlar ben düşündümde yanlış yapıyoruz kızın yanına gidelim.
Gülmüş olabiliriz ama ben kardeşime böyle bir şey yapamam. Ciddi olup erkek mafyanın yanına doğru yürüdük Başak'ta Meriç'ten Çakmak istiyodu hemen elinden çakmagi alıp.
- Ben alım canım.
Çakmagi almamla sigarayı içime çekerek çakmagi uzatarak yüzüne doğru üfledim Meriç' in .
Herkesle tanıştık filan kızlarda erkeklerle konuşuyorlardı ben sigaradan sonra hep ağzıma tatlandırıcı bişey yemem gerek sakız , şeker , içecek birseyler gerekli benim için ihtiyaç gibi birşey cebimi kontrol ettim kahretsin 'yok' saten düzgün gitse birşey "hassiktir " bunu sesli söyledim galba herkez bana baktı kızlar anlamış olmalı.
- Ben kantine geçip gelirim.
Hemen kantine doğru yürüdüm herkes sıra tabikide sıraya girmeyi beklemeyin . Ordan geçerken bana çifleşenler omzuma biri dokunmaya kalmadan onun kolunu büküp yere çömeltip diz cöktürdüm en sevdiğim hareketlerden biridirde elinin ters çevirip yüzüne doğru vurdum burnu kaniyodu.
- BUNDAN SONRA BANA KESİNLİKLE BULAŞMAYIN Heh BULAŞTINIZ DİYELİM BEN HEMEN.
Yerdeki çocuğa bakarak tekme attım.
- BUNUN GİBİ YAPCAM EMİNİM ZEVK ALIRSINIZ.
- Merhaba nane oramali şeker ve sakız alabilir miyim :D .
Kantinci - Ta-tabi kızım hemen.
- Thank you
Yerdeki çocuk gitmiş herkezde bana bakmamaya özen gosterselerde yinede bakiyolar sınıfa doğru yürüdüm bi yandan da şeker atmıştım.
Sınıfa girdiğimde kampüsün baya yüksek değildi demek az kişi giriyor buda benim için iyi yani kızları gözlerimle aramaya başladım kızlara baksen herkez erkeklerin yanına oturmuş konuşuyorlardı bende yukarı doğru çıktım.
- Hey Deniz gelsene
Ölüm hayırdır bu ne yavşaklik .
Sol tarafına oturdum. Cebinden şeker çıkarıp ona doğru yönelttim .- Hey bakcan mi alcan mi :) .
Meriç - Hah Pardon profesörün dersinde birşey yemek yasak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ MAFYA
ActionCinsellik 🔞 küfür içerebilir belki fazla . 😊 4 5 sene ölen ailelerin intikamı içip yanıp tutuşan kiz mafyası Amerikada dövüşlerle kendileri koruyabilmek korkutulamicak olduklarında ailesini öldüren . Mafyayi öldürerek mafya işlerine karişirlar fak...