16

3.8K 317 215
                                    

Önceki bölümde yaptığınız yorumlar beni şaşırttı ve mutlu etti efenim :3 :3.

Bu bölüm olmadı gibi ama şeetcem ben onu  😂😂😂.

---------

"Of ben ne giyeceğim!"

(Antifandaki Chınyııl'a selam olsun

Baekhyun : Sana ağız burun dalarım pis gacı! Yb yaz o zaman! Buradan da attın utanmadan!

Sehun ananı al pistten.

Sehun : HRRRRRRR!!!!

Baekhyun : Görüşcez senle pis gacı :D 

Ben iyi delirmiyorum ya :D)

Sehun, Luhan 'Seni yedi buçukta alacağım.' dediğinden beri gardırobunun önüne oturup içini bir güzel dağıtıp ne giyeceğine karar vermeye çalışıyordu.

Rahat bir şeyler giy demişti Luhan. Ah hadi ama! O cümleyi çoğu kişi fesat anlardı, Sehun da öyle anlamıştı. Çıkarılması kolay bir şeyler mi giyinmeliydi yani? İçinden ne kadar fesat düşünceler geçse de onu kast ettiğini düşünmüyordu. Daha sevgili değilken sevişecek değillerdi. Luhan öyle bir insan değildi. Sehun Baekhyun'dan yediği engeli güç bela kaldırdıktan sonra ondan aşırdığı bilgilerle anlamıştı bunu. Luhan da kendisi gibiydi. Tek eşli düşünüyordu. 

Ama rahat bir şeyler giyin ne demekti Tanrı aşkına! Sehun yatağına oturup her yere saçtığı kıyafetlerine bakarak elindeki tabaktaki kavurmasından hızlı hızlı bir kaç lokma almıştı. Luhan ile yemek yiyecek olsa bile tok olmalıydı. Bu kavurma şimdilik atıştırmasıydı. Neye giyeceğine karar verip yemeğini yiyip duş aldıktan sonra hazırlanmalıydı. 

Derinde tekrar ofladı. Rahat bir şeyler ... Rahat bir şeyler ... Canlı müzik dinleyeceklerdi. Belki dans etmeyi kast etmişti Luhan. Sehun tabağındaki son et tanelerini de hızlıca ağzına atıp sinsice gülümsedi. Dans Sehun'un en iyi olduğu şeylerden biriydi. Gözü odasını hızlıca taradı. Dolabında yere saçmadığı beyaz bir gömleği duruyordu. Tamam. Hemen yanında siyah yırtıklı dar kotu vardı. Tamam. Üstüne yeni aldığı turunculu siyahlı ceketini giyerdi. Tamam. Şık bir saat, hoş kokulu bir parfüm ve hafif makyaj. Tamam. 

Sehun mutluluk ile kendini yatağa atıp ayaklarını havada salladı. Sonra güldü.

"Vay be... Aşkın beni düşürdüğü duruma bak. Böyle olacağımı hiç hayal etmemiştim." Bu sefer hüzünlü bir şekilde güldü ve yatağından kalktı. Doyurması gereken bir kurt karnı vardı.

----

Duş kabininden çıkıp havlusunu beline sardı Sehun. Sağ eliyle saçlarını dikti ve odasına geçti. Aynanın önünde biraz durup kendini izledi. 

"Tanrım şu muazzamlığı mükemmelliğe bakar mısın? Ahhh... beni özenle yarattığını biliyorum. Şükürler olsun sana. Luhan beni böyle görse şu an yatağımdaydı." 

Kendinden emin gülüşü ile bir süre kendini süzdü. Özellikle bu aralar daha da şişirdiği kaslarını. Kendini en çok banyodan çıktıktan sonra beğeniyordu. Ego tatmini bitince kurulanıp çekmecesinden siyah bir boxer alıp kuyruğuna dikkat ederek giydi. Karar verdiği siyah kotunu da aynı şekilde giyip kitli olan çekmecesine doğru yürüdü. Üzerindeki anahtarı çevirip kendisine doğru çekti. Donuk donuk yerinde sallanan iğnelere aynı donuklukla baktı ve birini alıp yatağına oturdu.

İğneyi açıp siyahımsı rengi mora dönene kadar elinde salladı. Renk değişince önce çenesini gerip kurt formuna dönüştürdü, ardından derin bir nefes alıp çıkardığı havluyu ağzına tıktı. Sol kolundaki yumruğunu sıkıp belirgin damarlarını daha da belirginleştirdi ve hızlıca iğneyi dirsek hizasındaki damara sapladı. Dişlerinin arasındaki havluyu sıkıp iğnenin ucunu bastırdı ve içindeki lanet sıvının damarına akmasını sağladı. İğneyi tamamen vücuduna enjekte edince çekip bir kenara fırlattı ve başını yastığa dayayıp dişlerini daha da sıktı.

Happy EndingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin