LeviXErwin

384 31 42
                                    

Bunu bir Okur-Sama çok istedi.Adı Morqeheus (Blyrm ynlş yzdm.)Neyse dediğim gibi RivaMika\LeviKasa shipperlar çok.(Bikas Yazar-Chan RivaMika\LeviKasa shipliyor ve okuyucular bu yüzden mutlu.)Bu nedenle Levi gene var.(aloneandheartless adlı arkadaş bu durumdan mutlu sanırım)

Ayça:Kyaaa~Medya çok kawai.Levi ile 2 kişiyi shipliyorum galiba artık.

Levi:Ah,sadede gel.Shipi söyle.

Ayça:Mikasa nerede?

Levi:Geçen bölüm onu kudurtmuştun...

Ayça:Doğru.Ama o olmadan olmaz ki ;-; (Hüngür hüngür ağlamaya başlar.)Noluuuurrr?!Onu ikna eeeetttt.

Levi:Çok saygısızsın...Bunu keseceksen çağırırım.

Ayça:Tamam sustum.

*25 dakika sonra*

Mikasa:Geldim...Ama hızlı bitirsen iyi olur.Geçenki gibi olmak istemiyorum.

Ayça:Onu nasıl çağırdın?

Levi:Seni ilgilendirmez.

(İstediğinizi düşünmek serbest...Shiplemeyenler sadece çağırdığını düşünsün.Shipleyenler farklı düşünsün.djdjdjjdjdss)

Ayça:Tamam ship LeviXErwin.
Ama bu shipin fotoğraflarını aratmayı pek sevmiyorum.Çünkü çok smut var.Ama ne biliyim shipleyesim de geldi.s

Levi:Çok konuşuyorsun...Sus artık...

Ayça:...

Mikasa:Olabilir.Cif'i Domestos'la aldatan biriyle shiplenmediğim sürece sorun yok.(MikaNakamure'nin sözü asdfgh)

Levi:Erwin...Bunu düşüneceğim...

Ayça:Eren ve Mikasa'yı da düşündün mü bari?(RivaMika'cılık içgüdüleriyle:Mikasa'yı da düşündün mü bari?)
Sen...Hem Mikasa hem Erwin'le evlen.Mikasa ile kan bağlarının olması umrumda değil.İki nikahın da şahidi ben ve okurlarımın hepsi olacak.Çocuklarınıza bendeniz Yazar-Chan(Ayato Sakamaki Style)ve Okur-Samaların isimlerini vereceksiniz.

Mikasa:Nefes al ve bu söylediklerini unut...

Levi:...

Ayça:...

Mikasa:...

İnşallah rüyanızda anime görürsünüz Bb ^-^

Mikasa'nın Shiplere Verdiği Tepkiler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin