Aklıma ship gelmiyor.Ben de bu yüzden 20 Facts About Me şeysini yapayım dedim.
Aklınıza gelen shipi buraya yazın.
Neyse...Stalkerlık içgüdüleriniz hazırsa başlayalım.
1) 31 Aralıkta Antalyada doğdum.Doğduğum hastanedeki hemşireler bana isim bile takmış.
2)Burcum Oğlak.Bazı özelliklerini taşıyorum,bazı özelliklerini taşımıyorum.
3)En sevdiğim renkler beyaz,mavi ve...şeffaf :D
4)Şimdiye kadar sadece 1 karaktere anti oldum.O da Touka.Ama aslında anti sayılmam.Sadece bazen pek hoşuma gitmiyor.Bazen de hoşuma gidiyor.
5)En sevdiğim yemek mercimek çorbası.
6)%83 Deredere, %27 Kuudereyim.(Bn de dr tpmi blmyrm.)
7)Sınıftaki arkadaşlarım çoğu zaman ingilizce kelimelerle ilgili şeyleri bana sorarlar ve ben nedensizce duygulanırım. :D
8)Kanın tadı hoşuma gidiyor.
9)İlk animem Bakugan'dı.Ama anime olduğunu bilmiyordum.Anime olduğu bilincinde izlediğim ilk anime Amnesia'ydı.
10)Telefonda en çok kullandığım uygulama Wattpad.
11)Anime esprilerini severim.
12)Kardeşimle Monopoly oynamayı severim.
13)En sevdiğim ders İngilizce.
14)Bilişim Teknolojileri ve Yazılım'a ilgim var.İleride mobil uygulama yapmayı düşünüyorum.
15)Playstation'da en çok Need For Speed ve Resistance:Fall of Man oyunlarını oynuyorum.
16)Ödev falan yoksa günlük 4-5 saat anime izlerim.
17)Annem beni sosyalleşmem için bale kursuna göndermişti.Ama ben bale sevmem.Sonuç=Sadece 1 saat kaldım ve birdaha o kursa gitmedim.
18)Sınıftaki kızların %99,8'ini sevmiyorum.
19)Mikasa en sevdiğim kız karakter.Levi en sevdiğim erkek karakter.
20)Sizin beğendiğim yorumlarınızı yazdığım bir defter tutuyorum.
Neyse sanırım bu kadar.Stalkerlar not alabilirler.s.s.s.s
Neden stalklanmak istediğimi bilmiyorum.Vatevır...Tenks for rid may stupid buk. :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikasa'nın Shiplere Verdiği Tepkiler
RandomBaşlıkta anlatıyor zaten niye açıklama istiyon -,-