Levi ve Mikasa
Levi evi temizlerken Rivaku(Üçüncü velet :D) ikide bir babasının bacağına sarılıyordu.
Rivaku:Dadada!Rivaku da temizlemek istiyor.
Levi:Şu an olmaz Rivaku.
Rivaku babasının bacağına daha sıkı sarıldı.
Levi:Uyumak ister misin artık?!Rivaku:Rivaku oyun oynamak istiyor!
Levi:Mille(Mil)(İkinci velet :D) ile oynasana!
Rivaku:O kipat okumaktan başka birşey yapmıyor ki!
Levi:Mikavi(İlk velet :D) ile oyna o zaman.
Rivaku:Ama o anneme yardım ediyor.
Levi:Annen ne yapıyor ki?
Rivaku:Pilav yapıyor.
O sırada kapı çaldı.
Rivaku:Eren dayım geldi!
Rivaku kapıya koştu.Sonra da kapıyı açtı ve Eren'in üstüne atladı.Rivaku:Nerede kaldın dayı?Bak saat kaç olmuş.
Eren:*Gülümseyerek* Özür dilerim Rivaku.
Rivaku:Hemen benimle gel.
Rivaku dayısını kolundan tutup evlerinin arkasındaki salıncağa götürdü.
Levi temizliğe devam ederken Mikasa Levi'ın yanına geldi.
Mikasa:Yemek hazır hayatım.
Levi:Tamam...Geliyorum.
Mikasa Eren'i ve Rivaku'yu da çağırmaya gitti.Levi da Mikavi ve Mille'i çağırdı.Akşam yemeğinden sonra Eren çocukların odasına geçti.Rivaku ile oyun oynarken bir yandan Mille'in sorularını cevaplıyor,soruları cevaplarken de Mikavi'nin çizdiği resimleri inceliyordu.Böyle zamanlarda Mikasa ve Levi da dinleniyordu.Çünkü ikisi üç çocukla baş ederken gerçekten çok zorlanıyordu.Levi Mikasa'nın dinlenmesi uzun sürmemişti.Çünkü Eren'in bir işi çıkmıştı.Mikasa ve Levi 3 çocuğa uyumaları için her gece masal okurdu.Bu sefer okumalarına gerek kalmadan uyumuşlardı.Levi elini Mikasa'nın yanağına koydu.
Levi:Tıpkı senin gibiler.Güzel,zeki,güçlü...
Mikasa bu sözler karşısında kızarmıştı.Mikasa:Bence tıpkı senin gibiler.Cesur,zeki ve....kısa.
Levi:Ha?
Mikasa:Şaka yapıyorum :D.
Levi elini Mikasa'nın karnına koymuştu.Bikaz...Mikasa hamileydi.
Eren ve Mikasa
Eren, Mikare'ye(First velet :D)ve Eresa'ya(Second velet :D)titanları öğretirken bir yandan da bozulan musluğu tamir ediyordu.
Eren:Dev Titan duvarı yıkabilecek kadar büyüktü.
Mikare:Baba.Sen hiç Dev Titan'ı gözünle gördün mü?
Eren:Evet.
Eresa:Baba.İnsanlar titana dönüşebilir mi?
Mikare:Saçmalama Eresa!
Eren:Evet Eresa,dönüşebilir.
Eresa:Ne oldu Mikare,hani saçmaydı?
Mikasa bu sırada son çocukları olan Misare'yi(Third velet :D) uyutuyordu.İşi bitince Eren Mikasa'nın yanına geldi.Mikasa'ya farkettirmeden bir süre onu izledi.Sonra Mikasa'nın yanına geldi ve yanağına bir öpücük bıraktı.
Mikasa:Eren?Eren:Efendim hayatım.
Mikasa:Sen...
Eren:Evet ben *lenny face*
Mikasa:Musluğu tamir ettin mi?
Eren:Ha o mu?Evet tamir ettim.
Mikasa mutfağa gitti ve yemek hazırlamaya başladı.Yemek hazır olunca herkesi tek tek çağırdı.
Eren:Ellerine sağlık hayatım.
Mikasa:Afiyet olsun canım.
Mikare:Anne birşey sorabilir miyim?
Mikasa:Sorabilirsin kızım.
Mikare:Sence babam titana dönüşebiliyor mudur?
Mikasa:Bilmem.
Yemekten sonra Mikasa lavaboya girdi.Sonra koşarak Eren'in yanına gitti.
Mikasa:Hamileyim!
Eren:Hayır ben hamileyim.Yani sen hamilesin.Yani...Neyse ne işte!Karım 4. çocuğa hamile.
Eren bunları o kadar fazla bağırarak söylemişti ki Mikasa'nın zar zor uyuttuğu Misare bile uyanmıştı ve ağlıyordu.
Her şekilde 4 çocuk oluyor ve her şekilde Mikasa hamile oluyor.
Bikas eşitlik.
Neyse umarım rüyanızda halay çekersiniz.Bb ^-^Rue1_3 :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikasa'nın Shiplere Verdiği Tepkiler
De TodoBaşlıkta anlatıyor zaten niye açıklama istiyon -,-