Prolog

54 13 7
                                    

Nazywam się Mia Collins i mam 17 lat. Jak na swój wiek jestem znaną i docenianą aktorką. Wywiady, sesje, nagrywanie scen do filmów i seriali, brak prywatności, brak możliwości chodzenia do normalnej szkoły to całe moje życie. Ostatnio stało się coś co zmieniło całe moje życie. Niecały tydzień temu, zginął mój chłopak, który również był sławny. Idealna para przestała istnieć, a ludzie zaczęli mnie nienawidzić. Dlaczego? Wczoraj odbył się pogrzeb, na którym się nie pojawiłam. Wszyscy oszaleli. "Niby taka kochająca się para, a dziewczyna nie była w stanie przyjść na pogrzeb." Nikt nie zna prawdy, ale jestem oceniana przez innych. Powstają artykuły o tej całej sytuacji. Są wymyślane różne wersje, w które ludzie wierzą, ale żadna nie jest prawdziwa. Myślą, że go nie kochałam, że nasz związek był ustawiony, co jest kompletną bzdurą. Zależało mi na nim i to bardzo, był jedyną osobą, na którą mogłam liczyć. Po całej sytuacji mój manager zadecydował, że najlepszym rozwiązaniem będzie zrobić sobie przerwę od tego wszystkiego. Oczywiście się zgodziłam. Postanowiłam ten czas wykorzystać jak najlepiej i pójść do normalnej szkoły i spróbować żyć jak normalna nastolatka, zapomnieć o ostatniej sytuacji i żyć dalej, bo tego chciałby on. Wiem, że nie będzie łatwo, ale chce spróbować, dla niego. Jak to wszystko wyjdzie? Czy dam radę? Mam nadzieję, że tak.

_____________________________________________________________

Witam wszystkich!                                                                                                                                                     Jest to moje pierwsze opowiadanie i mam nadzieję, że się Wam spodoba, i że chociaż troszkę Was zachęciłam do czytania go! 

ZłudzenieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz