Krótko o mnie 😊😊😊

365 11 0
                                    

Hej jestem Marika,mam 16 lat. Jestem Polką, lecz tymczasowo mieszkam w Tokio. Przeprowadziłam się tu dokładnie rok temu i nadal nie mam wielu znajomych a moją jedyną przyjaciółką jest Lena która została w Polsce. Ostatni raz widziałam ja we ferie czyli dobre dwa miesiące temu. Bradzo za nią tęsknię ale nie o tym teraz. Jestem dziewczyną o ciemno brązowych włosach i zielonych oczach jestem w miare wysoka. Moja pasja są motocykle, kocham wyścigi uliczne i marzę żeby gdzieś w Tokio też znaleźć takie miejsce, lecz ja jako typowa samotniczka... nie mam pojęcia gdzie takie wyścigi mogłyby się odbywać. Moja rodzina jest wspaniała z wyjątkiem ojca, którego nienawidzę a on mnie. Jak tylko nadarzy się okazja próbuje zniszczyć moje życie i udaje mu sie to po części. Mam młodszego brata który ma na imię Arek i jest wesołym 6-latkiem. Mam też psa bez którego nie wyobrażam sobie życia. Uczę się w szkole dwie ulice dalej od miejsca naszego zamieszkania. Nie rozumiem prawie nikogo w tej szkole wszyscy są dziwni a nauczyciele mnie nie znoszą za charakter i za to że zazwyczaj jestem szczęśliwa i uśmiechnięta. Jest tam również chłopak którego cholernie nienawidzę a to dlatego że cały czas musi być w centrum zainteresowania myśli tylko o sobie i mówi jaki to on nie jest. Resztę szkoły da sie znieść co nie zmienia faktu że jest ona dziwna i jej nie lubię. O mnie to chyba tyle. Będę ten zeszyt traktowała jak swój pamiętnik, postanowiłam przelewać tu wszystkie swoje mysli, cierpienia oraz przeżycia.

Jesteś Wyjątkowa Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz