Poveste Mya
Am iesit din camera. Iarasi a aparut ecranul ala gigant.
Adam: Buna domnisoarelor! In cutia de langa usa sunt niste statii. Trebuie sa le luati. A doua proba consta din trecerea peste apa clocotita. Aveti 3 solutii. Solutia numarul unu e sa treceti cu barca peste apa, dar aveti o sansa mare sa va opariti. Solutia numarul doi este de a va prindeti de sfoara aceea, dar aveti sanse mari sa picati daca nu aveti muschi si a trea solutie e sa gasiti o alta cale de iesire.
Valentina: Si unde am gasio?
Adam: Cautati o usa secreta.
Liv: Dar tu de ce nu te arati?
Adam: O sa ma vedeti la un momentdat. Intr-un minut icepe proba. Hotarati-va ce faceti.Ecranul dispare.
Valentina: Eu zic sa gasim usa secreta.
Mya: Dureaza prea mult. Eu zic sa folosim sfoara.
Cara: Dar barca, ce parere aveti?
Liv: Nu. Nu vrau sa ma oparesc. Eu zic sa gasim usa aia.
Sky: Si eu.
Mya: Eu meg pe ata. Pa!
Valentina: Dar daca avem nevoie de tine.
Mya: O puteti rezolva si fara mine. Va astept pe partea cealalta.
Liv: Bine pa.Am plecat. Uite sfoara. Am facut un dita mai saltul in fata si m-am prins de sfoara. Am mers ce am mers, pana au inceput sa ma doara mainile. M-am prins cu piciorele ca sa imi odihnesc mainile, dupa care am continuat drumul.
Am ajuns. Ce ma dor mainile. Iarasi apare ecranul ala. Ce ma enerveaza.Adam: Cum? Doar una dintre voi a ajuns?
Mya: Ce este vreo problema.
Adam: Nu, doar ca e o mirare. Am crezut ca nu va veti desparti.
Mya: Lasa-ma in pace.
Adam: Dar nu vrei sa ne cunoastem mai bine?
Mya: Nu.
Adam: Haide.( Adam iese de dupa un perete)
Mya: Deci tu esti Adam?
Adam: Da.Adam e un baiat inalt cu parul blond si ochii albastii. Era imbracat intr-un costum negru.
Adam: Ce ai patit Mya?
Mya: Nimic. Doar nu inteleg ceva. De ce ne-ai inchis aici?Adam vine si ma ia peste gat si-mi spune.
Adam: Ti-am spus deja.
Mya: Ia-ti mana de pe mine.
Adam: Ce? Nu iti par carismatic?
Mya: M-ai inchis intr-un labirint din care s-ar putea sa nu ies vie si tu ma intrbi daca nu imi pari carismatic. Normal ca nu te plac.
Adam: Imi pare rau. Dar nu am avut de ales.
Mya: Normal ca ai avut de ales.
Adam: Esti frumoasa cand te infurii.Ii trag un pumn in fata. El isi pune iarasi mana peste gatul meu.
Mya: De ce faci asta?
Adam: Ce fac?
Mya: Iti place de mine.
Adam: Normal ca da.Si ma saruta pe obraz.
Mya: De ce ai facut asta?
Adam: Ti-am zis. Ce, tu nu ma placi?
Mya: Ti-am spus ca nu te plac.
Adam: Nu vrei sa iesim la o cafea acum.
Mya: Bine. Oricum nu am ce face.Am intrat intr-o camera foarte mare. Cred ca acela era mijlocul labirintului. Camera era de 10 ori mai mare decat camera noastra.
Adam: Iti plac cainii?
Mya: Da normal. Am si eu un caine acasa.
Adam: Nu cumva e asta.
Mya: Ce i-ai facut cainelui.
Adam: Nimic. I-am aratat o poza de a ta si a venit pur si simplu cu noi.
Ospatar: Buna! Eu sunt Mateo. Si voi fii ospatarul de azi.
Mya: Buna, Mateo. Eu sunt Mya.
Mateo: Ce ati dorii sa comandati.
Adam: Ti-e foame?
Mya: Da.
Adam: Iti plac pastele?
Mya: Da.
Adam: O farfurie de paste si un pahar de cola de doi.
Mya: Eu nu impart cu tine nimic.
Adam: Nu ai de ales.
Mya: Întotdeauna am de ales.
Adam: Nu vrei sa dormi azi in alta camera fata de fete?
Mya: Daca nu e vorba sa stau in aceiasi camera ca tine.
Adam: Dar ce ai cu mine. Tu chiar nu simti nimic pentru mine?
Mya: Esti un psihopat.
Adam: Asta crzi tu despre mine.
Mya: Asta credem toate. Noi tot nu intelegem ce cautam aici.
Adam: Maine aveti zi libera. O sa stati cu mine aici.
Mya: Serios!
Adam: Da.Au venit pastele.
Mya: Ce bune sunt pastele. Nu am mancat in viata mea asa bune paste.
Adam: Nu vrei sa imi vorbesti despre copilaria ta?
Mya: Pai, m-am nascut in Los Angeles. Tata a divortat de mama cand aveam 4 ani. Am stat cu mama pana acum. Dar mama statea putin acasa, pentru ca muncea foarte mult. La varsta de 10 ani mi-a luat un caine, pentru a inlocuii absenta sa si inca il mai am.
Adam: Inteleg.
Mya: Dar copilaria ta, cum a fost?
Adam:M-am nascut intr-o familie bogata. Parintii mi-au cumparat intotdeauna ce am vrut. Mama mea la inselat pe tata si atunci tata a divortat de ea. Am ramas cu tata iar sora mea a plecat cu mama.Liv: Nu găsim nici o usa. Ne gândim sa o luam pe traseul tau. Cum e traseul.
Mya: E greu. E mult de mers. Nu vrei sa caut usa de iesire, sau poate o maneta care deschide usa de la voi.
Liv: Da.Mya: Adam, imi zici si mie unde e usa secreta?
Adam: Cu o singura conditie.
Mya: Care e conditia?
Adam: Stai cu mine in seara asta.
Mya: Bine, psihopatule.Adam a tras de o maneta. Cred ca maneta aceia deschidea usa secreta.
Liv: Multumesc.
Mya: Cu placere.Adam: Ne vedem diseara.
Mya: Da, bine. Ne vedem diseara.
Adam: Daca te intreba unde te duci zi-le ca ti-am dat o misiune secreta.
Mya: Bine.Era ceva ce ma ingrijora in privirea lui, ma simteam de parca vrea ceva de la mine, dar nu imi dau seama ce.
Adam pleaca si apare din nou ecranul.
In 10 minute ajung si fetele.
CITEȘTI
Psihopatul
AçãoIn aceasta carte e vorba de un baiat care a inchis 5 fete intr-un labirint, unde daca ar vrea sa iasa trebuie sa treaca de cateva obstacole. Sper sa va placa cartea.