Capitolul 1 Locul

58 7 0
                                    

Poveste Valentina

Unde ma aflu. Cine sunt ele. Cum am ajuns aici.

Eu: ¡Hola! Soy Valentina. (Buna. Sunt Valentina)
Una dintre fete: Buna! Nu vorbesc spaniola. Imi pare rau!
Eu: Bine o sa vorbesc in engleza. Cum vă cheamă?
Sky: Eu sunt Sky.
Liv : Eu sunt Olivia, dar mi se spune Liv.
Mya: Hei! Sunt Mya.
Cara: Eu sunt Cara.
Eu: Unde suntem?
Cara: Nu stiu.

Dintr-o data apare un ecran gigantic. Pe ecran era un domn. Parea să aibă 20 de an

Domn: Mă numesc Adam, si am venit sa va lamuresc ce cautati aici.
Eu: Spune.
Adam: Pai v-am rapit. V-am spionat foarte atent pe toate. Valentina, tu esti aici pentru ca vorbesti peste 10 limbi straine dintre care spaniola, engleza, germana, franceza, rusa, mandarina, coreeana, japoneza, italiana si romana, Mya, tu esti foarte puternica, Liv, tu stii sa croiesti foarte bine haine, Sky, tu esti foarte optimista si poti sa ajuti echipa in momente grele si Cara este cea mai mobila dintre toate.
Cara: Si asta tot nu ne-a raspuns la intrebarea: De ce suntem aici?
Adam: Pentru ca o sa ma ajutati sa descopar daca 5 fete foarte diferite pot sa lucreze impreuna pentru a evada din labirint.
Sky: Si daca nu dorim sa facem parte din experimentul tau.
Adam: Nu imi pasa. Pot sa va omor cand vreau.
Mya: Dar de ce faci asta.
Adam: Ce?! Nu am voie sa ma distrez si eu.
Cara: Nu pe seama noastra, si mai ales fara sa ne intrebi si pe noi daca iti dam voie.
Adam: Imi pare rau. Prima proba este sa va faceti costume. Nu exista nici o regula dar costumele trebuie terminate inainte de a se termina timpul. Succes!














Sper ca aceasta carte sa va placa de data asta. Vreau sugestii.

PsihopatulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum