Era o zi foarte călduroasă firește doar era vara stăteam eu liniștit la televizor cand imi suna telefonul
Jack:Alo?
Tata:Buna Jack
Jack:Buna tata ma bucur ca mai sunat ce faci?
Tata:Bine.Am nevoie de tine la pizzerie sa i-l ajuți pe Mark deoarece celălalt paznic sa îmbolnăvit si nu poate veni
Jack:Ok ajung in 25 de minute
Tata:Bine pa
Si am plecat la pizzeria unde mi-am petrecut toată copilaria țin minte ca tata a deschis pizzeria cand aveam 6 ani atunci era doar un singur animatron si acesta se numea Mr.Wario era animatronul meu preferat dar doua luni mai târziu tata a adus alți animatroni care se numeau Waluigi,Peach,Luigi si Mario mi-a plăcut ca afacerea tatei dădea roade si imi plăceau si animatroni cei noi dar tot Mr.Wario era preferatul meu.De ce era preferatul meu?
Era preferatul meu deoarece el avea posibilitatea sa comunice cu tine pentru ca asa era programat.Mai era programat sa iti cânte orice cântec care i-l spuneai si daca aveai un secret el ți-l păstra spunânduti „Nicio grija secretul tău rămâne între noi" după care iti dădea o pizza si te ducea la alți copii sa te joci si sa asculti cântecele lui.
Dar ceva sa schimbat 4 ani mai târziu tata a trebuit sa renoveze pizzeria si a trebuit sa i-l schimbe pe Mr.Wario,cand am aflat asta am izbucnit in lacrimi deoarece era preferatul meu si nu era altul mai special ca el dar nu am reușit sa i-l opresc pe tata sa facă aceasta schimbare si in locul lui la adus pe Wario, un animatron la fel ca Mr.Wario,dar diferit.
Mr.Wario era îmbrăcat la costum, un bat si un joben deoarece mai făcea si numere de magie ca copii sa nu se plictisească iar Wario, era îmbrăcat cu o salopeta mov, un tricou galben-auriu si o pălărie galbena nu mi-a plăcut de el deloc dar nici acum nu imi place singurul animatron de care imi mai plăcea era Mario dar a fost scos din funcțiune acum o luna deoarece a avut niște defecțiuni si acum fără Mr.Wario si Mario nu mai este aceeași chestie parca este mai plictisitor într-un fel.
In fine am ajuns la local era multa lume ,tocmai atunci l-am văzut pe tata.Jack:Salut tata,salut Mark
Tata:Salut Jack,ma bucur ca ai ajuns
Jack:Si ce trebuie sa fac
Tata:Iti va spune Mark dar ma duc pana la fabrica sa văd cum merg lucrurile
Jack:Ok bafta!
Tata:La fel
Tata mai avea pe langa acest restaurant si o fabrica de mâncare pe care a denumit-o Wario's Ware Food Factory
Mark:Uite ce ai de făcut Jack
Jack:Spune Mark
Mark:Eu voi îmbracă costumul de Luigi sa văd daca intra vreun hot iar tu te vei uita pe camere,daca vezi ceva ma anunți
Jack:Ok
Atunci Mark sa îmbrăcat in acel costum bazat in total pe spring-lockuri si sa dus sa patruleze erau doi Luigi in restaurant,unu era pe scena si cânta dar al doilea este mai special deoarece este folosit ca metoda de aprinde hoți cand încearcă sa între in restaurant pana acum a avut succes acest plan si dădea roade.
Va urma
CITEȘTI
Five nights at Wario's Povestea
HororTotul decurgea bine pentru Jack alaturi de tatal sau lucrand la o pizzerie numita Wario'Ware pizzeria dar pe parcurs afla ca pizzeria este bantuita