Hääpäiväni! Mitäs häissäni tapahtuikaan? Aivan kerrataanpa:
Jisoo ja joukko hovineitoja olivat pukeneet ja valmistelleet minua koko päivän. Häät pidettiin samassa linnassa jossa tapasin Baekhyunin ensimmäistä kertaa. Matka sinne oli yhtä vuoristorataa, äitini pidätellessä kyyneliä ja siskoni yrittäessä antaa vinkkejä hääyölle. Matka ei tosin ollut tylsä juuri siksi. Hääpaikalla kaikki oli koristeltua ja hienoa. Kukkia ja niiden terälehti, kultaa ja hopeaa, serpentiinejä. Ei pahemmin häikseni. Kurkin hääsaliin ovien raosta ihan vain nähdäkseni vieraita. Sali oli täynnä, muutama kiinalainen ja japanilainenkin. Isäni talutti minut alttarille ylpeänä ja ylväästi. Hermoilin kompastumista koko matkan, mutta selviydyin perille. Perillä näin Phalanxin kaikki prinssit pukeutuneena parhaimpiinsa ja hymyilevän leveästi. He olivat varmaan niin iloisia veljensä puolesta.
Heidän veljestään puheen ollen, Baekhyun oli komeimmillaan smokissaan valmiina suuren askeleeseen.
Minäkin yritin olla.....
Seremonia oli normaali valoineen ja sormuksineen. Tällä kertaa sain jopa sormuksen sormeeni. Ja hurraa olen naimisissa! Minusta tuli Byun Suhyun. Ihmiset heittivät riisiä ja muuta pientä, ne menivät ikävästi hiuksiini ja mekkooni joten irrottaminen oli työlästä. Jälkijuhlat olivat valtavat ja riemukkaat. Ne jatkoivat iltamyöhään saakka, mutta emme tietenkään jääneet niin myöhään. Karkasimme omista juhlistamme häämatkallemme. Tai jos sitä voi siksi kutsua, matkasimme yhteen arvokkaimmista kartanoista rajojemme välillä. Kartano varattiin vain meitä varten. Selitin hänelle menomatkalla kaiken tietämäni ja minulle kerrotun. Hän oli iloinen, että tiesin nyt kaiken, koska välillämme ei ole enää salaisuuksia.
Ja nyt, pääsemmekin nykyhetkeen. Seisoimme kartanon ovella tutkiskellen ulkoasua. Yht äkkiä Baekhyun sieppasi jalkani ja nosti minut kantoasentoon. Säikähdin yllättävästi liikkeestä, mutta Baekhyun näytti vain hymyilevän.
>Haluan tehdä tämän tyylillä< hän sanoi ja kantoi minut morsiustyylillä talon sisään.
Aww hän on sopivan säädyllinen ja välittää perinteistä. Kikatin hänen toiminnalleen. Ja vau kartano oli hieno. Tai no ainakin aula. Kultaista ja lasista kaikki alla.
>Vau! Kokonaan meidän< ihastelin kävellessäni ympäri aulaa.
>Sopivan iso meille, minulle< hän nauroi.
Aikooko hän muuttua tänäkin yönä? Kuulin, että yömuutosta ei tapahdu joka yö. Onko liikaa jos esim. puren häntä ja se saa hänessä muutoksen aikaan? Tai no, mitä hääyönä tehdäänkään asiat. Onko se edes mahdollista yömuodossa? Hän on yhtä komea yömuodossa joten ei se minua haittaisi, mutta en halua joutua lääkärin vastaanotolle häämatkallani.
>Mennäänkö katsomaan huonettamme?< Baekhyun kysyi ja kietoi kätensä ympärilleni.
>Mennään vaan< sanoin ja suuntasin arvauksella kohti itäsiipeä.
YOU ARE READING
Prinssi vai hirviö? EXO
FanfictionPalaan kuvioihin taas exo tarinalla ja lukija Suhyunilla. Yllätys yllätys taas tyttöpäähenkilö :3 Luvassa angstaa, romantiikkaa, pervoilua ja toimintaa. Hääyökin on luvassa, että arvailkaa siitä :)))))Valitettavasti taas Baekhyun miespääosassa, mut...