Ei ketään. Kahdestaan. Vain Baekhyun ja minä pääsalissa.
Vain taivas on rajana mitä seuraavaksi tapahtuu.
Tunnelma laski ihmeen nopeasti pirteästä salaperäiseksi. Katsoin nyt suurta lasi-ikkunaa joka paljasti tähtitaivaan ja puolikuun. Kuin maan ylle olisi laskeutunut näkymätön varjo peittäen kaiken. Linna tuntui heti erilaiselta, ilma oli kuumempaa ja erilaista. Adrenaliini virtasi veressäni vaikka en edes tarvinnut sitä mihinkään.
>Suhyun< sanoi Baekhyun.
En uskaltanut rikkoa kontaktia ikkunasta.
>Sulje silmäsi< hän jatkoi.
Ajattelin, että oli vain parasta totella. Mitään ei tapahtunut hetkeen. Sitten.....
>Avaa silmäsi< sanoi Baekhyun.
En tiennyt mitä odottaa. Mutta toisaalta tiesin tismalleen mitä näkisin.
Saisin vastauksen kaikkiin kysymyksiini. Ei enää tekosyitä, totuus olisi nenäni edessä. Salaisuudet raukenivat.
Avasin silmäni.
Ensimmäinen näkyni oli-
Näky ei järkyttänyt minua. Yhtään. Istuin vain ja katsoin häntä ilmeettömänä.
>Sano jotain?< Baekhyun sanoi.
Kohautin hartioitani. Mitä tähän on muka sanomista.
>Minä tiesin< sanoin vihdoin.
>Tiesit?< hän kysyi.
>En ole tyhmä. Kaikki viittasi sinuun< selitin.
>Jos luulet minun murhanneen ihmiset, olet väärässä< hän sanoi ja nousi tuolistaan.
Silmäni kulkivat hänen mukanaan. Hän läheni minua.
>Saat selityksen kaikkeen, pian< hän sanoi.
Hän seisoi penkkini rinnalla minun yhä istuessa. En uskaltanut liikahtaakaan, tietämättä mitä hän tekisi minulle. En pelännyt häntä, mutta en myöskään luottanut. Tiesivätkö vanhempani tästä? He sanoivat suunnitelleensa tämän, ja että tutustuisin sulhaseeni paremmin. He taisivat tietää? Alusta asti?
>Tule< hän tarjosi kättään.
Nousin ylös, mutta en hänen kätensä tuella. Jätin sen vain kylmästi sikseen. Hän katso minua hetken ja veti lopulta kätensä pois pettyneen näköisenä.
>Saatat vihata minua tällä hetkellä, mutta vakuutan että se ei kannata< Baekhyun sanoi ja otti käteni väkisin.
>Tämän piti olla positiivinen vierailu< valitin hänen raahatessa minua ulos salista.
>Olisit kuunnellut Sehunia, älä luota aina toisiin ihmisiin< hän sanoi ja avasi ovet.
Linna oli.....muuttunut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prinssi vai hirviö? EXO
Hayran KurguPalaan kuvioihin taas exo tarinalla ja lukija Suhyunilla. Yllätys yllätys taas tyttöpäähenkilö :3 Luvassa angstaa, romantiikkaa, pervoilua ja toimintaa. Hääyökin on luvassa, että arvailkaa siitä :)))))Valitettavasti taas Baekhyun miespääosassa, mut...