Yeni hayat yeni arkadaşlar yeni okul

16 2 2
                                    

İstanbul'dan ani dönüş yaparak İskenderun'a geldik.Köy hayatı mis gibi bir hava yeni bir hayat çocuksun işte Herşey bir oyun olarak görüyorsun ve umursamıyorsun.Düşünsene gittiğin bir köy okulunda arkadaşların senin işlediğin konuları bitirdiğin konuları çok azda olsa bildiğin İngilizceyi bilmiyorlar ne kadar garip değil mi ? Öğretmenlerim aileme hep zeki bir çocuk olduğumu söylerlerdi. Ama bu küçük Berkey ders çalışmaz ödevlerini bile yapmazdı.Geldiği bu köy hayatı sadece ona birkaç dostluk ve ağaç başına çıkıp çitlediği çekirdekle yetti.Yarım dönem okuduğum köy okulu sevdirdi kendini bana hiç derse girmediğim yaramazlık yapıp geçirdiğim bir yarım dönem bana Teşekkür belgesi aldırmıştı hiç bir şey sarfetmeden aldım.Okul kapandı yaz tatili gene sıcaklar başladı. İskenderun'un sıcakları meşhurdur. Köy hayatı bitti ve kaderimin benim onu gördüğüm andan itibaren çok seveceğim kişinin karşıma çıkarmasını beklemiyordum açıkcası işte o an çocuksunuz ve çocukluğunuzda camiye gitmeyen yoktur. Kuran kursunda gördük. Güzel bir kız adı ise Merve birkaç kez gittiğim ama ilk başlarda sadece Merve olarak bildiğim o kız sadece Merve olarak kalmıcaktı hayatımda onu gördüğümde kalbimin kapısını açıp girmişti çoktan ama ben daha farkedememiştim.Çocukluk aşkı farklı olur bilir misiniz ? Güzel kız benim çocukluk aşkım olucaktı. Şuanlık sadece temeller atılmış kaderin bizi tekrar nerde buluşturacağını bekliyoruz. Kader bizi tuttu Yeni okulda tekrar buluşturdu. Arkadaşlarım Gürkan,Oğuzhan ve Berkey olan ben yeni bir okuldaydık yeni arkadaşlıklar edinecek ve hayatımı ona adayacağım bir kıza aşık olucaktım. Zaman geçiyor sınıftaki erkekler ile çoktan arkadaş olmuştuk. Zaman geçiyordu günler günleri kovalıyordu Belkide Merve'yi en başlarda sevmiyordum. Sonra ki zamanda yanıma gelene kadar. Geldi ve ufak bir oyun oynamamızı ve onun sahteden sevgilisi olmamı istemişti. Ne kadar saçmaydı sahteden benden cevap bekledi yakın olan arkadaşım Gürkan'a Merve ile gerçekten bir sevgili olursak çıkacağımı söylemiştim. Merve hanımefendi'ye aynı düşünceyi söyledim. O ise kabul etti Evet Evet Merve ile çıkıyordum. O an olsa gerek çok sevmeye başladım. 6. sınıfta başlayan ve uzun yıllar sürecek aşkın, sevgimin ilk temelleri atılmıştı.Hayatımda en güzel günler ve bu hayatta en mutlu oluna bilicek şeyleri kaleme alıyorum .  Şimdi bu gerçek aşkı okuyanlar diyecek ki 6. sınıfta ne aşkı ne sevgisinden bahsediyor bu çocuk ? Bende o çocuk olarak diyorum ki hiç gerçekten aşık oldun mu acaba hiç sevdiğini görebilmek için evinin damına çıkıp sevdiğin kızın penceresini gözledin mi ? Ben bunu saatlerce yaptım çocuksun işte çocukluk aşkı farklı oluyor. İlk defa bende böyle hisler onu görmek isteği ne yapıp ne etmek gene onu görme isteği bilmiyorsunuz fakat ben onun yürüdüğü yollarda beklerdim usulca belki geçer diye oturdukları evin mutfağı bizim binanın kapısına doğru bakıyordu. Binanın kapısında usulca oturup saatlerce beklediğimi bilirim ben biraz bağırıp belki beni duyupta pencereden yüzünü görebilirim umuduyla saatlerce bekledim bekledim ve ben gene onu bir ömür bekleyecektim. Sevmenin ne demek olduğunu sevilmenin ne demek olduğunu Merve sayesinde öğrendim. Hayatta tek sevebileceğim kişi o idi evet evet o idi Merve'nin güzelliği beni sarhoş etmişti bile ne dese yapıcak ne dese olucaktım kaçarı yoktu artık çünkü onu çok seviyordum.Evet seviyordum ellerini tutmaya kıyamıyorsunuz kıskanıyorsunuz herkesten onu sadece kalbinizde görmek istiyorsunuz çünkü çok seviyorsun her gece düşünüp sabah onu severek uyanmak çok güzel bir duygu dünyalar sizin oluyor. Evet Yeni bir hayat nede güzel değil mi ? Evet evet çok güzel artık benimde bir aşkım var. Peki ya o aşk sizi seviyor mu ? yada seviyor gibi görünüp sadece yüzünüze mi gülümsüyor? Ben bunu hiç farketmedim onun da beni çok sevdiğini hep düşündüm.Olsun o sevmese bile beni ben onu çok seviyorum Hayatım böyle bir kızı sevmekle devam ediyor.Siz sevdiğinizle birlikte ilk ne içtiğinizi hatırlamıyorsunuzdur bile ben ise onun utangaçlığını çok iyi bilirim.Birlikte ilk defa bir gazoz içmiştik okul bahçesinde ama bizim Hatun utangaç olduğundan fazla içmiyordu. Ona uzun uzun baktığımda kızarıyordu ama halbuki ben ona saatlerce bakmak istiyordum. İçimdeki sevgi çok basitten gelen bir sevgi değildi.Artık Merve hanımın sadece büyüsüne kapıldım İçten içe ona çok bağlandım. Ben hep onu düşünüp durdum Ne olsa aklımda hep o vardı bir an bile çıkmadı 6. sınıfa giden hangi çocuk sevdiğiyle evlenme hayali kurabilir diki ? Ben kurabildim evlendiğimizde evimizin bulaşıklarını ben yıkayacaktım. Karıma yardımcı bir eş olucaktım hangi çocuk bu hayali kurabilir. İlk başlarda oyun olarak bildiğim herşey gitmiş bambaşka bir Berkey gelmişti. Oyunlar bitti ve olgunlaşan sadece Merveyi düşünen bir çocuk hayat bu kaderin kimi karşınıza çıkaracağı ve neler olacağı hiç belli olmuyor. Olaylar öyle hızlı gelişiyor gidiyor ki tek düşündüğüm Merve sanki ben ona bağlıymışım gibi hiç başka birini düşünemiyorum o sıralar babam ise bir sitede market açmıştı. O yaşlarda motor sürmeyi bile öğrenmiştimi. Birde motor sürmeyi öğrenince gene hayal kuruyorsun tabi sevdiğini arkana alıp gezdirme. Ben kendimi çok şanslı biri olarak görmüyorum ama herhalde Merve'yle çıkmam büyük bir şanstı evet evet bunu şansa bağlıyorum.Okulda tek beğendiğim kız Merve ile güzel günler geçireceğimi biliyordum.Ben nasıl Merve'ye aşıksam bir başkasıda bana aşıktı adı lazım değil aramıza girmek için herşeyi yapıyordu. Haliyle bizim hatun kıskanıyordu aralarında sürekli bir kavga düşünemiyordum o yaşta 2 kızın benim için birbiriyle tartışacağını.Neyse arkadaş ben ise futbol tutkunu koyu bir Beşiktaşlıyım ama bizim Beşiktaş aşkımız biraz farklı deli gibiyiz bir maçını izleyemeyeceğim için ağlıyordum.Sevdiğimiz hanımefendi ise Fenerbahçe taraftarı nede zalımca dimi ezeli rekabet gibi bişey sürekli Beşiktaşlı olmasına uğraştım ama nafile olmak istemediğinden değil ha gıcıklık herhalde sadece. Benim hatun için futbol oynamayı bırakıp voleybol oynardım.Bayılır bizim küçük prenses voleybol oynamaya bizde ayak uydurmaya her an yanında olmaya çalışıyorduk.Çok sevdiğim kız için yapmıyacağım şey yoktu söylediğim gibi bizim hatunun çok sevdiği bir yabancı şarkıcı vardı.Ondan bile kıskanırdım, onu bile geçtim herkesten kendi kardeşimden bile küçük çocuklardan bile kıskanırdım onun için vardım sanki ama birgün benden öyle birşey istedi ki sormayın. Fenerbahçe forması giyip okula gelmemi istemişti ilkbaşta renklerine bağlı olduğum Beşiktaştan özür diledim.Uğruna feda olabileceğim Vatanım,Sevdiğim ve Beşiktaş vardı. Beşiktaş bize babadan kalmadır ha öyle deli severdik.Sevdiğim için gidip aldım ve okula öyle gittim acaba ne kadar sevinmiştir. İçinden ne diyordur çok merak ettim, onun istediği herşeyi yapabilirdim ve yaptımda.Evet yeni hayat yeni arkaşlar ve yeni okul bu üçlünün içine birde Yeni bir aşk girdi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tuttuğun eli unutabilir misin ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin